اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی طارم:

برقراری امنیت ترافیکی پایدار نیازمند تعامل پلیس و ادارات مرتبط است

برقراری امنیت ترافیکی پایدار نیازمند تعامل پلیس و ادارات مرتبط است
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان طارم گفت: در راستای تعامل پلیس و ادارات مرتبط در طارم امسال یک امنیت ترافیکی پایدار و خوبی در سطح مسیر های ارتباطی شهرستان طارم برای مسافرین و شهروندان عزیز فراهم خواهیم ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، جلسه تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان طارم با ادارات و نهاد های مرتبط در طرح زمستانی سال ۱۳۹۶ در محل فرماندهی انتظامی شهرستان طارم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

داود مرادی فرماندهی انتظامی شهرستان طارم در این نشست اظهار داشت: پلیس و ادارات مرتبط با تدابیر و همدلی و انسجامی که خواهند داشت انشاءالله امسال یک امنیت ترافیکی پایدار و خوبی در سطح مسیر های ارتباطی شهرستان طارم برای مسافرین محترم و در داخل شهر ها برای شهروندان عزیز فراهم خواهیم ساخت.

,

وی ضمن توصیه به رانندگان یادآور شد: ضروریست رانندگان در مواقع بارش برف، کولاک و وضعیت بحرانی از سفر های غیر ضروری خودداری کرده و هنگام تردد در مسیر های کوهستانی پوشاک گرم، جیره خشک و کلیه تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

,

گفتنی است پیش بینی اقدامات امدادی، ایمنی و ترافیکی، بازگشایی مسیر های سردسیر و کوهستانی برف گیر در مواجه با حوادث و مشکلات ناشی از افت دما و بارش برف و باران با مدیریت صحیح و یکپارچه در حوادث ترافیکی، رسیدگی به تصادفات، نجات و انتقال مصدومین و اسکان مسافرین در راه مانده در محل مناسب از دیگر مصوبات قابل اجرا در این نشست بود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه