اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

ارتباط با کفر راه ارتباط با خدا را مسدود می کند/رشادت شهداء باید به نسل جوان انتقال داده شود

ارتباط با کفر راه ارتباط با خدا را مسدود می کند/رشادت شهداء باید به نسل جوان انتقال داده شود
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: فعالیتی که ریشه در کفر داشته باشد در صدد بستن راههای ارتباط با خدا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای هیرمند؛ اولین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر علی اکبر و یادواره شهدای شهرستان هامون در مسجد جامع شهر علی اکبر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

 در این مراسم عباسعلی آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان گفت:  فعالیتی که ریشه در کفر داشته باشد در صدد بستن راههای ارتباط با خدا است.

,

وی افزود: در عصر حاضر اگر کشوری خواهان استقلال برای خود باشد و از سیطره ی استعمار بیرون بیاید، استکبار با تمام توان در صدد مقابله با آن بر می خیزد.

,

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: اعمال صالح را می توان در خدمت به مردم ، عمران و آبادی ، افزایش دانش و آگاهی ، دادن روحیه آزادی و دادن روحیه خود باوری دید.

,

موسی سنچولی فرمانده سپاه شهرستان هامون نیز در این مراسم گفت:  یادواره شهدا یعنی ماندگاری یک هویت ملی در ذهن و باور ملت به خصوص برای جوانان یه عنوان یک شاخص ملی است و امروز باید این نوع مراسمات را پر رنگ تر از قبل برگزار کرد.

,

, ,

سنچولی گفت: امروزه باید تلاش کرد تا  فرهنگ ایثار وشهادت ،گذشت ومردانگی  را که نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید پای درخت این انقلاب ریخته شد را به نسل جوان منتقل کنیم .

,

وی ادامه داد: امنیت پایدار و بازدارندگی که  در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است  را مدیون خون ۲۵۶ شهید این شهرستان هستیم.

,

حجت الاسلام مجتبی اشرافیان امام جمعه شهرستان هامون نیز در این مراسم گفت: شهادت از مفاهیم بزرگ و ارزشمندی است که در  مبانی دینی ما از مهمترین فضائل عرفانی برای یک انسان تعریف شده است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه