اخبار داغ

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شرکتی/مدیر امور آب میاندوآب: بخشی از حقوق معوق کارگران پرداخت می شود

تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شرکتی/مدیر امور آب میاندوآب: بخشی از حقوق معوق کارگران پرداخت می شود
یکی از این کارگران طرف قرارداد با شرکتی که پیمانکار امور آب است، متنی را به کانال ها و شبکه های مجازی ارسال کرده و از عدم پرداخت بیش از سه ماه حق و حقوق گلایه نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در روزهای اخیر، عدم پرداخت حقوق کارگران به موضوع داغی تبدیل شده و در شبکه های اجتماعی و مجازی نقل محافل عمومی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

شاید نوشتن و گفتن از حقوق کارگران دست پینه بسته و گرفتار هزاران مشکلات دیگر تکراری شده باشد ولی لازم هست تا هر از چندگاهی گریزی به آن زده شود تا شاید یاد آن مسئولان مربوطه هم بیفتند که کارگرانی هستند که حتی به نان شب خود نیز محتاج هستند.

,

در وهله اول که موضوع حق و حقوق عقب افتاده کارگران به گوش می رسد، نا خود آگاه ذهن آدمی به سمت شهرداری کشانده می شود ولی این تنها کارگران زحمتکش شهرداری نیستند که حق و حقوق آنها عقب می افتد و هستند کارگرانی که طرف قرارداد شرکت یا پیمانکار بوده و به دلایل مختلفی پرداخت حق و حقوق آنها نیز عقب می افتد.

,

در همین زمینه نیز در روزهای گذشته یکی از این کارگران طرف قرارداد با شرکتی که پیمانکار امور آب است، متنی را به کانال ها و شبکه های مجازی ارسال کرده و از عدم پرداخت بیش از سه ماه حق و حقوق گلایه نموده است.

,

این کارگر زحمتکش در متن خود این چنین آورده است: ” من یکی از کارکنان شرکت(ب.ز) هستم، الان بیش از سه ماه است که حقوق کارکنان این شرکت عقب افتاده است.

,

هوا سرد است و بچه لباس زمستانی می خواهد، وقتی هم حقوق میخواهیم میگویند همین که هست، پول نداریم حقوق بدهیم.

,

خودتان را جای ما  بگذارید، وقتی بچه می گوید، تو مدرسه سردم هست؛ چه حالی به شما دست می دهد؟ حالا مستاجری و هزار درد  دیگر.

,

من یک بخشی را گفتم، تا کی باید تحمل کنیم؟ هی امروز و فردا. لطفا اطلاع رسانی کنید تا شاید دردی از ما دوا بشود.تا کی باید تحمل کنیم؛ الان دو ساله تحمل می کنیم.

,

هر بار هم فیش خواستیم، گفتند داریم آماده می کنیم، حقوق به یک طرف، الان دو ساله فیش حقوق آماده نشده؟ از شما عاجزانه درخواست دارم تا یکی به درد ما برسه، از شما خواهش میکنم اطلاع رسانی کنید تا از این بدبختی نجات پیدا کنیم.”

,

این مطلب تنها یکی از مطالبی است که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و پیش از این نیز کارگران شهرداری از عدم پرداخت حقوق گلایه داشته و هم اکنون نیز اخبار از عقب افتادن حقوق کارگران حکایت دارد.

,

بخشی از حقوق معوق تا یکی دو روز آینده پرداخت می شود

,

در همین رابطه مدیر امور آب شهرستان میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه شخصا برای پیگیری و حل مشکل پرداخت حقوق کارگران این شرکت پیمانکار امورآب اقدام کرده است، گفت: برای حل مشکل کارگران، اقدامات لازم را انجام داده و می دهیم.

,

مهدی علی اقدم اظهار کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده، قرار بر این شده تا در یکی دو روز آینده این پیمانکار به کارکنان خود پرداختی داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه طبق قرار داد، پیمانکار باید در زمینه پرداخت حقوق دو ماه از کارفرما جلوتر باشد، افزود: قول گرفته ایم تا حقوق شهریور پرداخت شود و پیمانکار نیز باید طبق قرارداد دو ماه در پرداختی ها جلوتر از کارفرما بوده و اقدامات لازم را برای پرداخت حقوق مهر و آبان انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه