اخبار داغ

سرمای زمستان و تکرار دغدغه روستائیان تفرشی؛

۲۷ روستای تفرش از نعمت گاز بی‌بهره هستند/توزیع کالا برگ سوخت براساس تعداد خانوارهای ساکن در روستاها

۲۷ روستای تفرش از نعمت گاز بی‌بهره هستند/توزیع کالا برگ سوخت براساس تعداد خانوارهای ساکن در روستاها
تفرش شهری کوهستانی با زمستان‌هایی سرد است. ۲۷ روستای این شهر از نعمت گاز بی‌بهره بوده و ناچار به مصرف سوخت فسیلی در وسایل گرمایشی در روزهای سرد زمستانی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، تفرش شهری کوهستانی با زمستان‌هایی سرد است. ۲۷ روستای این شهر از نعمت گاز بی‌بهره بوده و ناچار به مصرف سوخت فسیلی در وسایل گرمایشی در روزهای سرد زمستانی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

, ,

سوخت ساکنان روستایی براساس جمعیت و از طریق کالابرگ توزیع می‌شود، البته ساکنان برخی از روستاها که دارای عامل فروش نفت نیستند، باید از روستاهای همجوار، نفت مورد نیاز خود را تهیه کنند.

,

, ,

هر چند امسال تمهیدات جدیدی نظیر توزیع سوخت در بین ساکنان روستاها، توزیع نفت براساس کالابرگ حاوی شماره سریال روستا و ... اجرایی شده که می‌تواند برای ساکنان فصلی روستا یا ساکنان پُرمصرف، مشکل ایجاد کند.

,

هرچند که روستائیان تلاش می‌کنند از سایر روش‌های گرمایشی نیز استفاده نمایند تا روز و شب‌های سرد زمستانی سپری شود.

,

, ,

توزیع دو مرحله سوخت گرمایشی در روستاهای تفرش 

,

ولی‌الله جعفری رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی استان مرکزی در گفتگو با ندای تفرش، گفت: از ابتدای مهرماه امسال اقدامات لازم برای توزیع سوخت گرمایشی در روستاها در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و تاکنون سوخت گرمایشی در دو مرحله به میزان دو برابر سهمیه در سطح روستاهای تفرش توزیع شده است.

, ندای تفرش,

وی اظهار کرد: در حال حاضر سوخت در روستاها از طریق ۲۲ عامل فروشندگی توزیع می‌شود و باتوجه به کالابرگ اعلامی، مردم با مراجعه با فروشندگی‌ها می‌توانند نفت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

,

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی استان مرکزی تصریح کرد: سوخت‌رسانی در تفرش به خوبی انجام شده ولی ممکن است مشکلاتی هم در این زمینه وجود داشته باشد و در صورت اعلام ساکنان روستایی به روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی، حتما پیگیری لازم برای رفع مشکل صورت می‌گیرد.

,

توزیع کالا برگ سوخت بر اساس تعداد خانوارهای ساکن روستاها انجام می‌شود

,

جعفری با بیان اینکه توزیع کالابرگ بستگی به متقاضیان و تعداد خانوارها دارد، گفت: اعلام کالابرگ‌ها به نحوی است که برای ساکنان روستاها، مشکلی در فصل سرما به وجود نیاورد.

,

وی در خصوص توزیع نفت براساس شماره سریال خاص هر روستا ادامه داد: این طرح از مرحله قبل قابلیت اجرا داشت ولی به علت ثبت شماره سریال کالابرگ‌های قبلی در سامانه «تجارت آسان» تا امسال قابل اجرا نبود اما با اجرایی شدن این طرح مردم ساکن همان روستا سوخت گرمایشی خود را دریافت می‌کنند.

,

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی استان مرکزی تصریح کرد: از ساکنان روستاها درخواست می شود تا در صورت وجود هر مشکلی در دریافت سوخت، مراتب را با با شماره ۳۳۴۹۳۳۴۱-۰۸۶ اطلاع‌رسانی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه