اخبار داغ

مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد؛

جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای امسال

جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای امسال
مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: شمار افراد کارتن خواب جمع‌آوری شده از سوی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابتدای مهر تاکنون از مرز 250 نفر گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مدیر خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

علیرضا صحراگرد در جمع خبرنگاران مشهد از جمع‌آوری 2400 کارتن خواب در مشهد از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: : شمار افراد کارتن خواب جمع‌آوری شده از سوی معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابتدای مهر تاکنون از مرز 250 نفر گذشته است.

,

 

,

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود:  با افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه برای انتقال آنها به مجموعه گرم خانه محترمانه برخورد می‌شود، همچنین روز بعد انتقال این افراد به گرم خانه، وسایل حمل و نقل برای جا به جایی آنها به شهر مهیا می‌شود و همین موضوع باعث اعتماد این افراد به مجموعه خانه سبز شده است.

,

 

,

وی در ادامه به تفاوت‌های بین افراد متکی و کارتن خواب‌های شهراشاره و بیان کرد: تکدی‌گری در قانون جرم تلقی می‌شود و متکدیانی که جمع‌آوری و با حکم قضایی در «خانه سبز» برای مدتی نگهداری می‌شوند.

,

 

,

صحراگرد ابراز داشت: در حالی که افراد کارتن خواب افرادی بدون مکان و اقامتگاه برای استراحت شبانه هستند و به همین منظور حضورشان در گرم خانه تنها محدود به ساعات پایانی شب تا صبح زود می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه