اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ارومیه؛

پایتخت نامیدن قدس نشان از آخرین تیر های ترکش بی هدف استکبار است

پایتخت نامیدن قدس نشان از آخرین تیر های ترکش بی هدف استکبار است
مسئول بسیج اساتید دانشگاه ارومیه گفت: توطئه پایتختی بیت المقدس در تکمیل و ادامه توطئه های قبلی است و در اولویت چندم آنرا قرار داشته و بیشتر جنبه روانی آن را هدفگداری کرده، همچنان که قبل از اعلام از چندین وقت پیش خود پیشگویی می کردند و این نشان از آخرین تیر های ترکش بی هدف استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید عادل نادر علی در گفت و گو با گروه سیاسی نسل برهان درباره جنایت و نقض آشکار حقوق بین الملل در انتخاب نمودن قدس شریف بعنوان پایتخت اسرائیل گفت: برای بررسی اقدام از روی عجز و ددمنشانه ترامپ مبنی بر انتقال سفارت خود به بیت المقدس ابتدا جریان هایی که در گذشته نزدیک در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاده و در همه آنها آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل بطور پنهان و نهان نقش مستقیمی داشتند و خوشبختانه همه آنها یکی پس از دیگری به لطف و کمک الهی به نفع جبهه مقاومت و مردم منطقه منتهی شده است با یک یادآوری اجمالی ذکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی افزود: توطئه داعش که هدف آن در گیر کردن خود مسلمانان در بدترین نوعش که اصول و فروع دین مردم را هدف گرفته بود و نتیجه آن ایجاد وحدت بیشتر بین چندین کشور شامل محورهای مقاومت شد.

,

نادر علی تصریح کرد: هنوز مزه شیرین پیروزی فیزیکی بر داعش بر کام مسلمانان شیرین تر می شد که توطئه تجزیه و به اصطلاح استقلال کردستان عراق و فعال کردن گسل های قومیتی در منطقه برنامه ریزی شد این توطئه نیز در نهایت به اتحاد بیشتر و هم افزایی نیروهای منطقه منجر شد.

,

وی خاطر نشان کرد: توطئه بعدی استعفای نخست وزیر لبنان برای ایجاد درگیری در لبنان و منزوی کردن جبهه مقاومت و عملا هم آن توطئه هم کاملا خنثی شد. برای از یادبردن این پیروزی ها توطئه علی عبداله صالح در تسلیم صنعا به اجرا گذاشته شد. آنهم در بدترین شکل به ضرر جبهه استکبار به پایان رسید.

,

مسئول بسیج اساتید دانشگاه ارومیه تاکید داشت؛ با کنار هم چیدن قطعات پازل توطئه های آمریکا و رژیم غاصب و موقعیت زمانی آنها کاملا آشکار است که توطئه پایتختی بیت المقدس در تکمیل و ادامه توطئه های قبلی است و در اولویت چندم آنرا قرار داشته و بیشتر جنبه روانی آن را هدفگداری کرده، همچنان که قبل از اعلام از چندین وقت پیش خود پیشگویی می کردند و این نشان از آخرین تیر های ترکش بی هدف استکبار است.

,

اگر چاره ای داشتند به هیچ وجه درگیری را به داخل سرزمین های اشغال شده هدایت نمی کردند و در نهایت هدفی که داشتند مسئله قدس را با فراموشی در زمان بتدریج از یادها ببرند و درگیری ها را در دورتر از مرزهای فلسطین شعله ور ساخته و حاشیه امنی برای خود بسازند، اما مجبور شدند با نشان دادن بیشتر چهره واقعی خود در عدم پایبندی به قوانین بین المللی درگیری و اعتراض ها به داخل مرزهای خود ترسیم کرده خود منتقل کنند.

,

وی در پایان افزود: انشاالله همچنان که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند “قدس آزاد خواهد شد” این اقدام بی تدبیر ترامپ شروع کاری خواه بود که خاتمه آزادی قدس عزیز خواهد بود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه