اخبار داغ

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی:

توسعه فرهنگ شهادت طلبی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است

توسعه فرهنگ شهادت طلبی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است
فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به این نکته که نقل زندگی شهدا فرهنگ بسیجی را توسعه داده، گفت: توسعه فرهنگ شهادت طلبی جمهوری اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مولوی در گفتگو با طرقبه نیوز اظهار کرد: هر چه انقلاب اسلامی از فضاهای خصوصی خارج شد، دشمنی دشمنان با انقلابیون بیشتر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: تفکر اسلامی در بین تمامی اقشار جامعه موج می زند و این نوید بخش روزهای بهتر برای جمهوری اسلامی است و روز دانشجو و نهم دی ماه یکی از این روزهای بروز تفکر اسلامی در بین مردم ایران است.

,

 

,

مولوی با اشاره به توطئه های دشمن برای سرنگونی ایران تصریح کرد: سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس برای آینده کشور و انقلاب اسلامی طرح هایی را برنامه ریزی کرده اند، این برنامه ریزی از پنج سال پیش شروع شده و داعش یکی از این طرح ها بود، در این طرح هدف اصلی تخریب تشیع و شیعه است.

,

 

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در سند لو رفته از سازمان های جاسوسی انگلیس و آمریکا آمده که با انقلاب ایران، آمریکا ضربه شدیدی خورده و آمریکا تصور می کرده که انقلاب خواست جامعه مذهبی و روحانیون است و آمریکا خواهد توانست با رفتن شاه به مرور افراد مدنظر خودش را سرکار بیاورد.

,

 

,

وی افزود: ایستادگی، توانمندی، شجاعت و شهادت رمز پیروزی است که سیستم های جاسوسی به آن اعتراف کردند و به نظر می رسد نقل گوش به گوش زندگی شهدا، مردم را شهادت طلب بارآورده است و فرهنگ بسیجی را توسعه داده به صورتی که ایران را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

,

 

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان اظهار کرد: برخی به دنبال کمرنگ کردن یادواره شهدا هستند در صورتی که شهدا مظهر قدرت انقلابند.

,

 

,

وی افزود: امام حسین(ع) شهید و اولین مبارز این مسیر هستند تا برای پس از ایشان و برای کسانی که به این مکتب علاقه مند هستند نشان دهد که امر به معروف یعنی حرکت برای دفاع از تمامیت اسلام و نهی از منکر یعنی برخورد با افرادی که مقابل حق صف آرایی می کنند.

,

 

,

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امر به معروف برای ادامه راه مکتب سید الشهدا(ع) است، بنابراین تشکل های همسو در این راستا فعالیت و تلاش دارند.

,

 

,

وی افزود: بر همین اساس باید مشارکت همه جانبه مردم با شبکه سازی و ساماندهی در این باره زنده شود تا مردم در این فریضه احساس تکلیف کنند و پس از آن نیز باید نظارت و مطالبه شود تا این فریضه در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز احیا شود.

,

 

,

فرمانده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: علی رغم بی تفاوتی دستگاه های فرهنگی  و دولتی باید برای مقابله با ظلمت ها و ظالمان دنیا با اقتدا به نهضت حسینی این فرهنگ فراگیر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه