اخبار داغ

مدیرمسئول رادکانا:

گره گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی توسط سامانه سورم سرا

گره گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی توسط سامانه سورم سرا
مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا گفت: تعامل رسانه ای ایجاد شده در دو رسانه رادکانا و سورم سرا محوری برای رفع مشکلات منطقه و تلاش برای توسعه همه جانبه مفید و موثر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ عبدالرسول جوادی بالاجاده مدیرمسئول سامانه اطلاع رسانی سورم سرا به همراه عوامل اجرایی این سامانه، با هدف هم افزایی توان رسانه ای و تعامل سازنده و همراهی و مشارکت در تولید محنوای خبرها و رویدادها از محل دفتر پایگاه خبری تحلیلی رادکانا از بخشهای رسانه ای بازدید و به گفتگوی تعاملی دو رسانه رادکانا و سورم سرا پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا؛ با بیان اینکه سامانه اطلاع رسانی سورم سرا در تحلیل و تفسیر برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه نقش برجسته ای دارد، افزود: تعامل رسانه ای ایجاد شده در دو رسانه رادکانا و سورم سرا محوری برای رفع مشکلات منطقه و تلاش برای توسعه همه جانبه مفید و موثر خواهد بود.

,

وی در ادامه همسویی رسانه ها در منطقه برای گره گشایی از مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات و توسعه همه جانبه را بسیار مفید عنوان کرد.

,

علی لیاقتی نشست های تجزیه و تحیل رسانه ای برای همه مدیران گروهها، پایگاههای خبری و رسانه ها را در منطقه بسیار لازم و ضروری دانست.

,

در پایان نیز علی لیاقتی مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی رادکانا از عبدالرسول جوادی بالاجاده و هیئت همراه در بازدید از مجموعه رادکانا قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه