اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

رشد ۵۶ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بندر چابهار

رشد ۵۶ درصدی میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بندر چابهار
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در هشت ماه نخست سال جاری در بندر چابهار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، بهروز آقایی اظهار کرد: بهروز آقایی اظهار کرد: تخلیه و بارگیری کانتینر کالاهای غیر نفتی در بندر چابهار با رشد ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش مطلوب خدمات لجستیکی در بنادر استان را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه شاخص های عملیاتی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از رشد مطلوبی برخوردار است، افزود: مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالای غیرنفتی تا پایان آبان ماه سال جاری با 56 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روند مطلوبی در حوزه کالای غیرنفتی داشته است.  

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کود و سموم شیمیایی، برنج، شکر، لوازم خانگی و محصولات سبک و خرده بار از جمله عمده کالاهایی است که در این مدت در بنادر چابهار تخلیه و بارگیری شده است.

آقایی بیان کرد: افزایش ضریب ایمنی کالا از نظر سرقت و صدمه به محمولات، افزایش سرعت تخلیه و بارگیری، صرفه جویی در زمان حمل، کاهش هزینه تخلیه و بارگیری، باز نشدن درب کانتینر از مبدا تا مقصد، استقرار تناژ قابل توجهی از کالا در یک کانتینر، سهولت در چیدمان و استفاده بهینه از فضا در محل تخلیه و بارگیری به عنوان مهمترین مزایای این نوع از حمل و نقل است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال رقابت پذیری بنادر کشور است و به همین منظور در پی ایجاد رویکردی تازه در حوزه حقوق و عوارض بندری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه