اخبار داغ

چوب واردات کالاهای غیر ضروری لای چرخ تولید/بیکاری و تعطیلی کارخانه ها نتیجه واردات

چوب واردات کالاهای غیر ضروری لای چرخ تولید/بیکاری و تعطیلی کارخانه ها نتیجه واردات
واردات کالاهای غیر ضروری به کشور علاوه بر این که ضربه سختی بر تولید وارد کرده و کارخانه ها را تعطیل می کند، سبب افزایش بیکاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد بیکاری مهمترین موضوع و مشکل در جامعه است، افرادی که دنبال شغل می گردند و یا شغل خود را از دست داده اند، این روزها در اطراف ما کم نیستند کارگران زیادی که با تعطیلی واحدهای تولیدی خانه نشین شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد ,

 

,

مدتهاست واردات بی رویه، بلای جان تولید شده است، کالاهایی غیر ضروری که مشابه آنها در داخل تولید می شود اما متاسفانه با واردات این کالا و اقلام، بیکاری کارگران و تعطیلی واحدهای تولیدی را به دنبال دارد.

,

 

,

واردات بی رویه کمر تولید را می شکند و تنها بیکاری را به همراه دارد و نقش تولید و تولید کنندگان با این واردات کمرنگ می شوند، این در حالیست که شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده و در این شعار بر اهمیت تولید و اشتغال بسیار تاکید شده است اما با واردات کالاهایی که در داخل تولید می شوند نمی توان انتظار رونق تولید و اشتغال را داشت.

,

نتیجه تصویری برای واردات

, نتیجه تصویری برای واردات,

حمایت از تولید موضوعی است که اجرا و انجام آن اشتغال و رفع بیکاری را به ارمغان می آورد اما مدتهاست فقط شاهد ورود کاهایی عجیب و غریب به کشور هستیم که گاهی انسان را متعجب می کند.

,

 

,

کالاهایی عجیب که برخی از آنها تایید و برخی از کالاهای وارداتی تکذیب می شوند اما به هر حال نشان می دهند سناریوی واردات ادامه دارد.

,

 

,

جوانان بسیار زیادی در کشور هستند که توانایی ها و استعدادهای لازم را دارند و تنها نیاز است حمایت از تولید صورت گیرد و با خرید کالاهای داخلی و بی توجهی به کالاهای وارداتی قطعا این افراد مشغول به کار می شوند و روز به روز چرخ تولید خواهد چرخید.

,

 

,

"عباس گودرزی" نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از تولید است که با این اقدام اشتغال ایجاد شده و تولید هم رونق می گیرد.

,

نتیجه تصویری برای تعطیلی کارخانه

, نتیجه تصویری برای تعطیلی کارخانه,

وی اضافه کرد: واردات بی رویه کالاها و اقلام غیر ضروری به کشور کمر تولید را خم کرده و آسیب های فراوانی را به دنبال دارد، کالاهایی که در داخل نمونه های آنها تولید می شود اما باز هم شاهد واردات آنها هستیم که نشان می دهد عده ای در این میان برای تامین منافع خود، منافع مردم را فدا می کنند.

,

 

,

گودرزی اظهار داشت: به نظر می رسد واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری عملی غیر انسانی است چرا که این اقدام یکی از مهمترین دلایل بیکاری در جامعه است.

,

 

,

وی با اشاره به تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز است همه دستگاه ها، مردم، متولیان و مسئولین تلاش کنند چرا که با این اقدام می توان از مشکلات اقتصادی کشور رها شد اما واردات بی رویه مانعی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و باید از ورود کالاهای غیر ضروری جلوگیری کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه