اخبار داغ

مدیرخانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:

۷۰۰ داستان به دبیرخانه جشنواره حوزه هنری استان اصفهان رسید/ رونمایی از دو کتاب « نذرسقا» و «بوی اردیبهشت»

۷۰۰ داستان به دبیرخانه جشنواره حوزه هنری استان اصفهان رسید/ رونمایی از دو کتاب « نذرسقا» و «بوی اردیبهشت»
«نذرسقا» و «بوی اردیبهشت» عنوان دو کتابی است که به همت خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان در زمستان امسال رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر خانه ادبیات حوزه هنری استان اصفهان، روز دوشنبه به خبرنگار هنرما، گفت: کتاب مجموعه داستان بوی اردیبهشت مربوط به جشنواره ای ملی داستان کوتاه، ویژه کودکان و نوجوانان بود که سال گذشته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هنرما,

به گفته وی،در این جشنواره حدود 700 اثر داستان به دبیرخانه جشنواره حوزه هنری استان رسید که از این تعداد20 داستان برگزیده و قرار است در قالب یک کتاب برای کودکان و نوجوانان در زمستان امسال از آن رونمایی شود.

,

وی افزود: کتاب نذرسقا نوشته نعیمه امامی با موضوع اشعارآیینی درمرحله چاپ است که همزمان با کتاب بوی اردیبهشت نیز از آن رونمایی می شود.

,

مدیرخانه ادبیات حوزه هنری اصفهان از برگزاری برنامه کارگاهی باحضور دکتردادور با موضوع ارتباط شاهنامه با تاریخ معاصرایران خبرداد و در این باره خاطرنشان کرد: این برنامه 26 آذر سال جاری در تالار استاد ربانی دانشگاه اصفهان به همت خانه ادبیات حوزه هنری و این دانشگاه برگزار می شود که در آن قرار است بحث های اسطوره ای کتاب شاهنامه، ارتباط آن با تاریخ معاصرایران و همچنین ارتباط خوب ایرانیان با این کتاب بررسی و ارزیابی شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه