اخبار داغ

مدیر کل بنیاد شهید کردستان:

برگزاری یادواره شهدای ترور کردستان در هفته آینده/ کتاب یادنامه شهدای ترور در دست چاپ است

برگزاری یادواره شهدای ترور کردستان در هفته آینده/ کتاب یادنامه شهدای ترور در دست چاپ است
مدیر کل بنیاد شهید کردستان: یکی از پیش برنامه های کنگره ملی 5400 شهید استان، برگزاری یادواره شهدا می باشد و استان کردستان در روز 27 آذرماه سال جاری یادواره شهدای ترور استان را برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار پیشمرگ روح الله گفت: استان کردستان مفتخر است که در سال 1397 کنگره ملی 5400 شهید استان را برگزار می کند.  کنگره عظیم 5400 شهید کردستان یکی از اقدامات فرهنگی تأثیرگذار است که امیدواریم بتوانیم این برنامه عظیم را در شأن شهدای گردانقدر کردستان برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

مدیر کل بنیاد شهید کردستان با اشاره به پیش برنامه های کنگره 5400 شهید کردستان ابراز داشت: یکی از پیش برنامه های این کنگره عظیم، برگزاری یادواره شهدا می باشد و استان کردستان در روز 27 آذرماه سال جاری یادواره شهدای ترور استان را برگزار می کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه ایران اسلامی 17000 شهید ترور را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اظهار داشت: طبق تعریف گسترده ای که در راستای شهدای ترور صورت گرفته است، استان کردستان 1870 شهید ترور تقدیم انقلاب اسلامی نموده است. اما از این میان 300 شهید گرانقدر به صورت کاملاً بی دفاع و با تیر مستقیم گروهک های ضدانقلاب و تروریستی به شهادت رسیده اند.

,

 

,

سلیمانی با اشاره به جایگاه رفیع شهدای ترور گفت: کتاب "یادنامه شهدای ترور" زندگینامه و خاطرات 300 شهید ترور کردستان در دست چاپ است و به زودی منتشر می شود. امیدواریم بتوانیم این کتاب گران بها را در روز برگزاری یادوراه شهدای ترور در برابر دیدگان خانواده معظم شهدای گرانقدر رونمایی کنیم.

,

 

,

بر اساس این گزارش، یادواره شهدای ترور در روز دو شنبه هفته آینده (27 آذرماه سال جاری) ساعت 9 صبح در دانشگاه کردستان و با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه