اخبار داغ

معاون دانشجویی دانشگاه کردستان:

کانکس های اهدایی دانشجویان دانشگاه کردستان به مدارس مناطق زلزله زده اختصاص یافت

کانکس های اهدایی دانشجویان دانشگاه کردستان به مدارس مناطق زلزله زده اختصاص یافت
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: خانواده دانشگاهی دانشگاه کردستان علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، دو وعده غذایی رزرو شده دانشجویان دانشگاه کردستان که به مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان بود را جهت خرید چهار کانکس برای مناطق زلزله‌زده اختصاص داد, ۳ کانکس برای مدرسه روستایی و یک کانکس در شهر ثلاث باباجانی برای کلاس کنکوری اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،عثمان عزیزی معاون دانشجویی دانشگاه کردستان در مراسم معارفه شورای صنفی دانشگاه کردستان که صبح امروز در تالار مولوی برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می‌داریم یاد و خاطره دانشجویان و آسیب دیدگاه زلزله کرمانشاه به ‌ویژه دو دانشجوی فوت شده دانشگاه کردستان که در حین کمک رسانی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

وی ضمن تقدیر از تلاش و همکاری دانشگاهیان دانشگاه کردستان از همدردی و کمک به زلزله‌زده‌گان، افزود: خانواده دانشگاهی دانشگاه کردستان علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، دو وعده غذایی رزرو شده دانشجویان دانشگاه کردستان که به مبلغ ۱۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان بود را با هماهنگی و رضایت خود دانشجویان جهت خرید چهار کانکس برای مناطق زلزله‌زده اختصاص داد.

,

عزیزی افزود: از۴ کانکس اهدایی ۳ کانکس برای مدرسه روستایی و یک کانکس در شهر ثلاث باباجانی برای کلاس کنکوری اختصاص و در اختیار مدرسین قرار خواهد گرفت.

,

معاونت امور دانشجویی دانشگاه کردستان در خصوص اهمیت شورای صنفی، بیان کرد: تا زمانی که دانشجویان مطالبات خود را از طریق کانال ارتباطی شورای صنفی مطرح و پیگیری نمایند، دانشگاه در حد توان خود به این درخواست ها پاسخ خواهد داد.

,

وی در خصوص هزینه تعمیرات خوابگاهی، تصریح کرد: برای تعمیرات در سال جاری در ۱۴ ساختمان خوابگاهی دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان هزینه شده است که نیمی از این هزینه به وسیله منابع دانشگاهی و مابقی توسط صندوق رفاه تأمین خواهد شد.

,

عزیزی افزایش قیمت غذای خوابگاهی را موضوعی سراسری دانست و گفت: این امر تنها مختص دانشگاه کردستان نیست.

,

معاونت امور دانشجویی دانشگاه کردستان، در خصوص وام های دانشجویی گفت: به اطلاع می‌رساند بر اساس پیگیری های به‌عمل آمده معاونت دانشجویی و همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اعتبار لازم جهت تأیید لیست دوم وام تحصیلی تخصیص یافت و کلیه‌ی درخواست های تأیید شده در پورتال جهت پرداخت به امور مالی صندوق رفاه ارجاع گردید که پس از طی مراحل اداری طی ۲۷ روز کاری پرداخت خواهد شد.

,

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه امید است که در آینده نزدیک شرایط و امکانات در شأن دانشجویان در تمامی حوزه های دانشجویی فراهم شود، خواستار افزایش تعامل و پیوند دانشجویان با شورای صنفی، در راستای تحقق این مهم تأکید کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه