اخبار داغ

گزارشی از همت بلند بسیج سازندگی برای اشتغالزایی جوانان؛

تلاش و توکل کلید موفقیت بسیجی کارآفرین شهرستان میرجاوه/اقتصادمقاومتی راهگشای معضل بیکاری در کشور

تلاش و توکل کلید موفقیت بسیجی کارآفرین شهرستان میرجاوه/اقتصادمقاومتی راهگشای معضل بیکاری در کشور
اشتغالزایی و تحقق اقتصادمقاومتی در روستا می تواند علاوه بر کارآفرینی، به افزایش تولید داخلی کشور کمک شایانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لادیز؛اقتصادمقاومتی از تاکیدات رهبر انقلاب و فرصتی طلایی برای توسعه اشتغال و تولید در کشور است و رهبر معظم انقلاب بارها بر اجرای اقتصاد مقاومتی در مقابل نفوذ اقتصادی تاکید داشته اند لذا این راهکاری است که مقاومت اقتصاد کشور را به دنبال خواهد داشت که ملت ایران در هر شرایطی با تکیه بر توانایی های خود اقتصاد کشور را حتی در شرایط تحریم اداره بکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز؛,

روستاها نقطه آغازین اقتصاد مقاومتی هستند، چرا که کالاهای اساسی مردم در روستاها و از این قشر زحمت کش جامعه تامین می شود و اگر ما بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در روستاها تحقق بخشیم تولیدات داخلی و اشتغالزایی در کشور افزایش می یابد.

,

حبیب الله ریگی میرجاوه یکی از اهالی دهستان لادیز است که توانسته با وام های اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی شهرستان میرجاوه با پرورش گاو برای خود و اعضای خانواده اش اشتغالزایی کند.
وی در این باره می گوید: کار پرورش دام سنگین را با وام 20 میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه میرجاوه آغاز کردم و توانستم برای خود و 3 نفر دیگر اشتغالزایی کنم، اگرچه این کار سختی های خاص خود را دارد اما با علاقه ای که به کار دامداری داشتم، توانستم در این کار موفق شوم.

,
,

این فعال عرصه اقتصادمقاومتی با بیان اینکه با پشتکار می توان به خواسته های خود رسید، ادامه داد: با تلاش و پشتکار خود و حمایت های بسیج سازندگی تاکنون در کارم موفق بوده ام و اکنون علاوه بر پرواربندی و فروش دام ها می توانم با فروش شیر آنها امرار معاش کنم و این را مدیون بسیج سازندگی هستم.

,

ریگی با بیان اینکه جوانان روستایی می توانند از ظرفیت روستا برای اشتغالزایی استفاده کنند، تاکید کرد: جوانان باید با تلاش مضاعف و پشتکار فراوان، نه‌تنها گرداننده معیشت زندگی خود باشند، بلکه در جهت شکوفایی اقتصادی کشور نیز بکوشند چراکه جوانان آینده سازان این کشور هستند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه