اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) خطاب به زائران راهیان نور:

این چند روز را خارج از مدرسه و در این مکان مقدس به یادگیری علم بپردازید

این چند روز را خارج از مدرسه و در این مکان مقدس به یادگیری علم بپردازید
دختران خوب‌ما این چند روز را خارج از مدرسه و در این مکان مقدس به یادگیری علم می‌پردازند. عرصه‌ای که رزمندگان دلاور جمهوری اسلامی جنگیدند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن ندادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛  اعزام اولین گروه راهیان نور دانش‌آموزی دختران شهرستان ری به مناطق جنگی جنوب با حضور مسئولین انجام شد و سرهنگ  آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین حاضر در این مراسم گفت: گرامی میداریم یاد و خاطره شهدای هضت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم، یاد شهید حججی و شهید حسین فهمیده، امروز نیز مصادف شده با سالروز شهادت سومین شهید مهراب حضرت آیت الله دستغیب که در سال شصت به دست منافغان کوردل به شهادت رسیدند و همچنین سالگرد شهادت شهید غلامعلی پیچک فرمانده سپاه در منطقه جبهیه میانی که در عملیات مطلع الفجر سال شصت در سلسله عملیات‌هایی که در جبهه میانی این فرمانده دلاور به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) اظهار کرد: دومین راهیان نور امسال نیز در خدمت عزیزان خواهیم بود که دختران شهرستان ری، که اولین کاروان در منطقه غرب اتفاق افتاد و بدون هیچ حادثه‌ای با مسائل امنیتی، این برنامه اجرا شد و این اعزام دومین سفری است که برادران سپاه در خدمت شما عزیزان خواهند بود، با برنامه ریزی که توسط سپاه و آموزش و پرورش انجام شده در حال اجراست، که چهار روز در خدمت شما خواهیم بود و ماموریت شما از الان شروع شده است و تا روز پنج شنبه این ماموریت ادامه خواهد داشت.

,

وی در ادامه افزود: ما امروز پس از راهی شدن و صرف نهار در شهر اراک در خدمت عزیزان خواهیم بود و سپس ورود به اردوگاه شهید کلهر ساعت هجده که اگر برنامه ریزی‌ها دقیق انجام شود، روز دوم از دو یادمان بازدید خواهیم کرد که عزیزان از این دو یادمان نکته برداری میکنند و سفرنامه خودشان را مینویسند، دختران خوب‌ما این چند روز را خارج از مدرسه و در این مکان مقدس به یادگیری علم می‌پردازند. عرصه‌ای که  رزمندگان دلاور جمهوری اسلامی جنگیدند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمن ندادند.، روز دوم از یادمان دهلاویه و حویزه عزیزان‌ما بازدید و زیارت خواهند کرد، روز سوم یادمان اروند و شلمچه که مکان مقدسی است، جایی که دلاور مردان ایرانی جنگیدند، در طول هشت سال دفاع مقدس این مناطق، مناطق درگیری و عملیاتی بودند که انشاا.. راویان‌ما در داخل اتوبوس و در مسیرها این وقایع را تشریح کنند تا همه عزیزان بداند در این منطقه عملیاتی چه اتفاقاتی رخ داده.

,

آرزومندی در پایان گفت: روز چهارم که روز پایانی هم است، یادمان سیدالشهداء و بعد از آن فتح المبین که عملیات فتح المبین از لحاظ وسعت سرزمینی یکی از عملیات بزرگ هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه