اخبار داغ

در جلسه اخلاق مدیران مطرح شد؛

مدیریت جهادی و خدمت صادقانه لازمه راهبری کشتی انقلاب

مدیریت جهادی و خدمت صادقانه لازمه راهبری کشتی انقلاب
امام جمعه آشتیان گفت: مدیریت جهادی و خدمت صادقانه لازمه راهبری امور کشتی انقلاب است و این مهم باید سرفصل برنامه‌های اجرایی در شهرستان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در جلسه اخلاق مدیران با تاکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی گفت: پیامبران و انبیای الهی استکبارستیز بودند و در برابر جنایات مستکبران زمان خود سکوت نکردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

وی افزود: ملت ایران نفرت و انزجار خود را از آمریکای مستکبر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کرده‌اند و فلسطین بسیار بزرگ‌تر از آن است که با تصمیمات ابلهانه افرادی همچون ترامپ تغییر کند.

,

نیشابوری با تاکید بر اینکه قدس تا ابد پایتخت فلسطین خواهد ماند، بیان کرد: قدس تا نابودی غده سرطانی صهیونیست شاهد فریاد ملت ها و حضور همیشه در صحنه آنان برای دفاع از قدس خواهد بود و فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» امروز در سراسر ایران اسلامی و کشورهای اسلامی با قدرت ادامه دارد.

,

امام جمعه آشتیان با اشاره به تلاش جهادی برای حل مشکلات مردم گفت: جهت‌گیری مهم دولت باید بر تسهیل زندگی مردم باشد و فعال کردن روستاها و جلوگیری از مهاجرت به شهرها از دیگر تکالیف اولویت‌دار مسئولان است.

,

وی افزود: گشایش اقتصادی و ایجاد غنا در کشور و رفع مشکلات و اصلاح امور اقتصادی، فقرزدایی و روان کردن کار اقتصادی، ارتقای فرهنگ، فکر و عمل دینی و وجدان کاری از موضوعاتی است که باید مسئولان برای تحقق آن تلاش کنند.

,

نیشابوری تصریح کرد: مدیریت جهادی و خدمت صادقانه لازمه راهبری امور کشتی انقلاب است و این مهم باید سرفصل برنامه های اجرایی در شهرستان باشد. مسئولان با سوءگیری اخلاقی، دینی و عدالت محور و در سایه برنامه و عقلانیت می تواند در عرصه خدمت به نظام و مردم بدرخشند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه