اخبار داغ

مدیر کمیته امداد میناب خبر داد؛

اشتغال 930مددجو مینابی با ایجاد 310 طرح اشتغالزایی

اشتغال 930مددجو مینابی با ایجاد 310 طرح اشتغالزایی
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب از راه اندازی 310 طرح اشتغالزایی برای مددجویان این شهرستان خبرداد و گفت:از ابتدای امسال تا کنون برای 930 نفر شغل ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود جاودان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب صبح امروز دوشنبه در گفتگو با میناب جنوب، پیرامون وضعیت اشتغالزایی مددجویان این شهرستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون اعتباری به ارزش 30 میلیارد ریال در قالب وام های قرض الحسنه با سود 4 درصد به متقاضیان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت راه اندازی 310 طرح اشتغالزایی از ابتدای امسال، افزود: تا کنون برای 930 نفر از افراد تحت پوشش این نهاد شغل ایجاد شده است.

,

جاودان بیان کرد: تا پایان امسال 580 طرح اشتغالزایی در میناب ایجاد می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ایجاد 380 طرح رشد 2 درصدی به همراه دارد.

,

وی اظهار داشت: این تسهیلات ویژه فزرندان مدد جو، مددجویان و داماد خانواده مددجوپرداخت می شود.

,

جاودان هدف از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را خوداتکایی، استقلال اقتصادی ، ایجاد فرهنگ کسب و کار و توانمند سازی خانواده های مددجو عنوان کرد.

,

 مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب با اشاره به پوشش 24 هزار و 800 نفر در قالب 12 هزار و 800 خانوار در این نهاد گفت: تمامی تلاش ما بر این است تا بتوانیم بهترین خدمات برای مددجویان ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه