اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری زنجان:

خدمات راهداری و پلیس راه در استان زنجان رو به بهبود است/ پلیس در الزام مردم به رعایت قوانین و مقررات کوتاه نیاید

خدمات راهداری و پلیس راه در استان زنجان رو به بهبود است/ پلیس در الزام مردم به رعایت قوانین و مقررات کوتاه نیاید
معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه خدمات راهداری ، پلیس راه و نیروهای امدادی روز به روز در حال بهینه شدن است،گفت: از لحاظ تجهیزات و کیفیت ارائه خدمات در حال رشد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،جواد رحمتی امروز در آغاز طرح زمستانی ستاد فرماندهی استان زنجان که در ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، با بیان اینکه در طول 12 ماه سال خدمات راهداری در جاده های از طریق پلیس راه و نیروهای راهداری به مردم ارائه می شود، اظهار کرد:برای اطمینان خاطر هموطنان و همشهریان طرح زمستانی در استان زنجان آغاز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه سالیانه توسط پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تصمیماتی گرفته می شود که خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و هم خطاها و ضعف های گذشته رفع شود، ابراز کرد: پلیس راه و حمل و نقل جاده ای سعی کرده است سالیانه خدمات بهتری را نسبت به گذشته به مردم ارائه کنند.

,

 معاون عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه خدمات راهداری ، پلیس راه و نیروهای امدادی روز به روز در حال بهینه شدن است،عنوان داشت: از لحاظ تجهیزات و کیفیت ارائه خدمات در حال رشد هستیم.

,

رحمتی با اشاره به اینکه در طول سال شاهد حضور بی دریغ نیروهای پلیس راه،حمل و نقل جاده ای و نیروهای امدادی در سطح جاده ها هستیم، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با خدمات به موقع و با کیفیت در جاده ها تلفات را به حداقل برسانیم.

,

وی با بیان اینکه همه امکانات به سمتی حرکت می کند که خدمات کاملتر شود، افزود: سعی می کنیم خدمات بهینه تر شود در حوزه راهداری سعی شده از لحاظ استاندارها خدمات را به حد معقولی برسانیم.

,

معاون عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه آموزش شهروندان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین کار برای کاهش تلفات جاده است، ادامه داد: رعایت مقررات می تواند سهم بسزایی در کاهش حوادث جاده ای داشته باشد و پلیس یکی از ارگانهایی است که در این مواد حضور مهمی دارد.

,

رحمتی با بیان اینکه رعایت مقررات یکی از اساسی ترین و پایه ترین شروطی است برای اینکه بتوانیم تلفات کمتری را شاهد باشیم، اضافه کرد: پلیس به هیچ عنوان در الزام مردم به رعایت قوانین و مقررات کوتاه نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه