اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب:

باید در پتروشیمی میاندوآب از نیروهای بومی این شهرستان بکارگیری شوند

باید در پتروشیمی میاندوآب از نیروهای بومی این شهرستان بکارگیری شوند
نایب رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: مجتمع پتروشیمی مربوط به میاندوآب بوده و باید از نیروهای بومی منطقه پس از بهره برداری در آن استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  احد غفاری امروز در جریان بازدید فرماندار و جمعی از مسئولان از روند احداث پتروشیمی میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: این مجتمع مربوط به میاندوآب بوده و باید از نیروهای بومی منطقه پس از بهره برداری در آن استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب خطاب به مدیرعامل مجتمع پتروشیمی میاندوآب افزود: زمین این مجتمع ، آب و برق و گاز و راه این مجتمع توسط میاندوآب تامین می شود و پس از بهره برداری نیز آلودگی و ترافیک این مجتمع نصیب میاندوآب خواهد شد و انتظار می رود جذب و بکارگیری نیرو برای این مجتمع نیز از میاندوآبی ها باشد.

,

وی افزود: در صورت برگزاری آزمون استخدامی برای مجتمع نیز باید برای جوانان متقاضی میاندوآبی امتیاز و سهمیه ویژه ای در نظر گرفته شود.

,

غفاری تصریح کرد: جوانان زیادی از میاندوآب که بیکار بوده و متقاضی استخدام در این مجتمع هستند و امیدواریم مسئولان امر در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

,

نایب رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: مجتمع پتروشیمی میاندوآب تنها امید جوانان میاندوآبی برای اشتغال در این شهرستان است و به جز این مجتمع کارخانه و طرح دیگری در میاندوآب احداث نمی شود تا میاندوآبی ها برای اشتغال فرزندان خود امیدوار و دلگرم آن باشند و در صورتی که در جذب نیرو برای این مجتمع میاندوآبی ها مورد توجه خاص قرار نگیرند نارضایتی ها را شاهد خواهیم بود و این موضوع خوب نیست.

,

گفتنی است به گفته مسئولان، با افتتاح پتروشیمی میاندوآب که از پیشرفت ۵۶ درصدی برخوردار بوده و پیش بینی می شود که اواخر سال آینده به بهره برداری برسد، برای ۳۵۰ نفر فرصت اشتغال زایی ایجاد می شود که این جذب نیروهای مورد نیاز به صورت استخدام آزمون انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه