اخبار داغ

رئیس شورای شهر کلاله خبرداد؛

تخصیص ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تفرچگاه آقسو

تخصیص ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تفرچگاه آقسو
رئیس شورای شهر کلاله از تخصیص 280 میلیون تومان اعتبار برای تفرجگاه آقسوی شهرستان توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مشد قلی ارازی خواجه در گفتگویی ضمن تاکید بر اینکه یکی از اهداف این شورا و شهرداری ایجاد فضاهای شاد برای مردم است، اظهار داشت: طی نشست هایی که با ابراهیم کریمی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان داشتیم، کریمی با پیگیری های خود توانست از منابع استانی و ملی 280 میلیون تومان اعتبار را برای تجهیز تفرجگاه کلاله اختصاص دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

وی افزود: این اعتبار در وهله اول صرف روشنایی این تفرجگاه، ساخت سرویس بهداشتی و نمازخانه خواهد شد.

,

رئیس شورای شهر کلاله ادامه داد: جاده سلامت شهر کلاله نیز یکی از موضوعاتی است که پیگیر آن بودیم و طی جلسه ای که با مسئولین جهاد کشاورزی کلاله داشتیم، قرار بر این شد که جاده این مسیر بهسازی شود.

,

ارازی خواجه به پارک ساحلی شهر کلاله نیز اشاره کرد و گفت: از منابع داخلی شهرداری کلاله 70 میلیون تومان برای تجهیز این پارک نیز اعتبار در نظر گرفته ایم و در حال حاضر در حال بررسی طرح های مختلف برای این پارک جهت پیاده سازی هستیم.

,

رئیس شورای شهر کلاله با ابراز تاسف از وضعیت کنونی پارک گل شهر کلاله تصریح کرد: پارک شهر کلاله را در استان گلستان با عنوان" پارک گل" می شناسند و این در حالی است که در شرایط کنونی، اثری از گل و گیاه در این پارک نیست و حتی برخی از درختان آن خشک شده است و از لحاظ روشنایی نیز نقاط کوری وجود دارد که باعث هراس شهروندان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه