اخبار داغ

نماینده اصفهان در خانه ملت:

اقدام جاهلانه ترامپ اثبات نوکری برای اسرائیل بود/ شکست های متعدد از جهان اسلام غرب را آشفته کرده است

اقدام جاهلانه ترامپ اثبات نوکری برای اسرائیل بود/ شکست های متعدد از جهان اسلام غرب را آشفته کرده است
نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: اقدام به اعلام پایتختی قدس، اثبات نوکری ترامپ برای اسرائیل است، زیرا لابی صهیونیست است که مخارج دولت ترامپ را تامین می کند و همین کار مقدمه نابودی دولت اوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ احمد سالک کاشانی، نماینده مردم اصفهان در مجلس، در گفتگو با صاحب نیوز، در خصوص به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و انتقال سفارتخانه امریکا به این شهر مقدس، اظهار کرد: براساس واقعیت کلامی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شواهد و مداراک موجود پیش بینی ما براین است که اسرائیل باید محو شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم، افزود: برای تحقق این امر مهم در مرحله اول باید بستر سازی در کشورهای اسلامی و در مرحله دوم در سطح جهان برای نابودی این غده سرطانی فراهم شود.

,

نائب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: بسترسازی این مسئله با دو شیوه عملی خواهد شد، شیوه اول اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمین است و همه علمای اسلام اعم از شیعه و سنی و ادیان الهی و ابراهیمی برای حفظ بیت المقدس همه با هم متحد شوند و از قبله اول مسلمانان دفاع کنند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  شیوه دوم معرفی جنایاتی است که صهیونسیم به مردم فلسطین روا داشته که البته این معرفی باید مستند و مداوم و منظم باشد تا تاثیرگذار واقع شود، از جمله کشتارهای دسته جمعی، کودک کشی، ریختن بمب های فسفری بر سر مردم بی دفاع فلسطین، زندان های اسرائیل که پر از جوانان، زنان، کودکان فلسطینی است.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سالک، تأکید کرد:  این جنایات باید درسطح بین الملل مطرح شود و همانند تنفری که نسبت به داعش در مردم جهان ایجاد شد امروز نسبت به ارباب داعش که اسرائیل است ایجاد شود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در ادامه به اینکه تصمیم گیری اصلی در مورد فلسطین به عهده مردم بومی همان جا است، گفت: صهیونیست ها تحمیلی هستند، در حالی که حق انتخاب اصلی به عهده مردم بومی همان منطقه است که وطن اصلی آنها فلسطین محسوب می شود.

,

این نماینده اصولگرای مجل،  اظهار کرد: هم چنین باید یهودیانی که تابع دین ابراهیمی و معتقد به حضرت موسی(ع) هستند حسابشان را از رژیم کودک کش جدا کرد.

,

حجت الاسلام سالک، با اشاره به دلایلی که موجب این تصمیم عجولانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد تاکید کرد: ترامپ با این عمل به کل جهان، اعلام ورشکستگی و شکست آمریکا و اسرائیل در برابر پیروزی های اخیر جهان اسلام داشت.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس از دیگر دلایل این حرکت غیرکارشناسی ترامپ را نابودی دولت داعش دانست  و افزود: شکست داعش برای کشورهای موسس و حمایت کننده آن شکست سنگینی بود  و پیروزی های یمنی ها بر توطئه های اختلاف انگیز داخل یمن، کشته شدن عبدالله صالح و بازشدن راه برای ورود کشتی ها و هواپیماهای حاوی کمک های مردمی نیز امری مضاعف در این موضوع شد.

,

وی مقاومت مردم بحرین در مقابل خواسته خودشان از آل خلیفه  را عامل دیگری برای این تصمیم ترامپ دانست و خاطرنشان کرد: شکست آل خلیفه و عقب نشینی از مواضع زورگویانه و دلایل دیگری که گفته شد نماد پیروزی جهان اسلام است.

,

حجت‌الاسلام‌ سالک، حرکت ترامپ را حرکتی عجولانه و نابخردانه دانست و عنوان کرد: این اقدام غیرکارشناسی اثبات نوکری برای اسرائیل است زیرا لابی صهیونیست است که مخارج دولت ترامپ را تامین می کند و این  کار مقدمه نابودی دولت اوست زیرا ترامپ نه تنها مخالفان زیادی در کل جهان دارد بلکه خیل عظیمی از مردم آمریکا نیز مخالف افکارو اقدامات او هستند.

,

به گفته وی، مخالفان ترامپ معتقدند او برای جبران شکست های متعدد برای حفظ اسرائیل در منطقه به دست وپا زدن و آشفتگی افتاده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه