اخبار داغ

در جمع اعضای شورای اسلامی سراوان مطرح شد؛

توسعه و برق رسانی 130 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سراوان/مبلغ 200 تومان جهت بیمه لوازم خانگی در فیش های برق دریافت می شود

توسعه و برق رسانی 130 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سراوان/مبلغ 200 تومان جهت بیمه لوازم خانگی در فیش های برق دریافت می شود
مدیر اداره برق سراوان با اشاره به اینکه در فیش های برق مبلغ 200 تومان جهت بیمه لوازم خانگی دریافت می شود، گفت: در صورتی که بر اثر نوسانات برق، به لوازم برقی شهروندان خسارتی وارد شود، می توانند هزینه آن را از طریق شرکت بیمه دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، نشستی با حضور بارانی درازهی رئیس شورای شهرستان سراوان، محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر در اداره برق این شهرستان برگزار شد.
 
در این نشست محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق شهرستان سراوان با بیان اینکه برق نمعت بزرگی است و فقط موقع خاموشی ارزش آن را درک می کنیم، گفت: با مصرف بهینه برق می توانیم از خاموشی های بی مورد جلوگیری کنیم.
 
وی با بیان اینکه کل شبکه برق شهرستان سراوان قریب به هزار کیلومتر است، افزود: 130 کیلومتر شبکه فشار ضعیف در قالب توسعه و برق رسانی در این منطقه راه اندازی شده است.
 
مدیر برق شهرستان سراوان با بیان اینکه در سال جاری در سطح منطقه به 14 روستا برق رسانی انجام شده و 106 ترانس برق با 22 کیلومتر شبکه فشار متوسط برای اراضی بنیاد مسکن احداث شده است، یادآور شد: اداره برق این آمادگی را دارد که برای روستاهای بالای 10 خانوار که مشکل اراضی نداشته باشند و مسیر دسترسی فراهم باشد، کار برق رسانی را انجام دهد.
 
وی با اشاره به اینکه در فیش های برق مبلغ 200 تومان  جهت بیمه لوازم خانگی دریافت می شود، توضیح داد: در صورتی که بر اثر نوسانات برق، به لوازم برقی شهروندان خسارتی وارد شود، می توانند هزینه آن را از طریق شرکت بیمه دریافت کنند.
 
شجاعی با اشاره به مصرف 35 درصدی برق غیر مجاز در شهرستان سراوان که نسبت به کل استان سیستان و بلوچستان رشد بیشتری داشته است، تصریح کرد: مقدار برقی که از شرکت تولید برق خریداری شده  35 درصد آن به صورت غیر مجاز مصرف می شود که نیاز به فرهنگ سازی بیشتر برای رعایت حقوق شهروندی دارد.
 
وی در ادامه اذعان داشت: در منازل مسکونی که با زمین مشترک بیش از یک خانوار زندگی می کنند و دارای ساخت و ساز مجزا می باشند ، می توانند از امتیاز برق بیشتری استفاده کنند.
 
مدیر اداره برق شهرستان سراوان در پایان گفت: در مناطقی که منع واگذاری انشعاب برق از سوی دستگاه های متولی اراضی زمین اعلام می شود بر اساس قانون مجازات متخلفین، مصوبه سال جاری مجلس شورای اسلامی مجلس چنانچه در محدوده شبکه های برق موجود باشند، می توانیم انشعاب غیر دائم به آنها واگذار کنیم و متولیان اراضی موظف هستند ظرف مدت سه سال وضعیت مسکن را تعییین تکلیف کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه