اخبار داغ

در رزمایش زمستانه پلیس راه البرز مطرح شد:

تردد روزانه 770 هزار خودرو در البرز/ طرح زمستانی پلیس راه البرز تا 20 اسفند ادامه دارد

تردد روزانه 770 هزار خودرو در البرز/ طرح زمستانی پلیس راه البرز تا 20 اسفند ادامه دارد
9 تیم نظارتی در سه ماه طرح زمستانه مسئولیت نظارت بر عملکردها را بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، پیش از ظهر امروز دوشنبه رزمایش زمستانی پلیس راه و راهور استان البرز با حضور مسئولین در ستاد فرماندهی انتظامی واقع در میدان استاندارد برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز در این رزمایش با اشاره به تردد 14 استان کشور از محورهای مواصلاتی البرز هم افزایی دستگاه ها و همراهی مردم را زمینه ساز کاهش تلفات جاده ای دانست و گفت: طرح زمستانی البرز تا 20 اسفند ماه اجرا خواهد شد و کاهش تلفات جانی در حوزه درون‌ شهری و برون‌ شهری استان طی هشت ماهه سال جاری ۴۸ درصد بوده است. 
,
 
,
همچنین رئیس پلیس راه استان البرز محور کرج – چالوس را از جمله نقاط ویژه و مورد توجه در طرح زمستانی دانست و با تاکید بر اینکه هزار و 306 کیلومتر جاده آسفالت در البرز وجود دارد گفت: این آمار شامل ۷۵ کیلومتر آزاد راه، ۲۳۸ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۹ کیلومتر راه فرعی و ۵۵۴ کیلومتر جاده روستایی می شود. 
,
 
,
رضا گودرزی به میانگین تردد روزانه 770 هزار خودرو در البرز اشاره کرد و افزود: البرز با نیم درصد راه های کشور بار ترافیکی 18 درصدی کشور را به دوش می کشد و ۹ تیم نظارتی در  سه ماه طرح زمستانه مسئولیت نظارت بر عملکردها را بر عهده خواهند داشت. 
,
 
,
وی با اشاره به مشارکت ۱۵ اکیپ اورژانس، ۱۶ اکیپ خودرو امداد و نجات خودرویی در اجرای طرح زمستانه پلیس اظهار داشت: این طرح در 13 مرحله یک هفته ای اجرا می شود. 
,
 
,
رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه تصریح کرد: ۷ پاسگاه، یک گروه عملیات ویژه، ۹۰ دستگاه خودروی سازمانی و ۲۸۰ پرسنل وظیفه کنترل عبور و مرور محورهای مواصلاتی را در طرح زمستانه پلیس بر عهده دارند.  
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه