اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی:

کام مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی شیرین می‌شود/ توزیع ۱۰ هزار بسته اقلام شب یلدا در بین مددجویان

کام مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی شیرین می‌شود/ توزیع ۱۰ هزار بسته اقلام شب یلدا در بین مددجویان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از مشارکت ۲۳۰ هزار خیر در سطح این استان خبر داد و گفت: با مشارکت این خیران، بسته های اقلام شب یلدا بین ۱۰ هزار خانواده مددجو توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت و گو با اروم نیوز، از توزیع اقلام شب یلدا در بین خانواده های مددجو خبر داد و اظهار داشت: به کمک خیرین در صدد تهیه بسته های شب یلدا اعم از حلوا، شکلات، شیرینی و میوه به ارزش ۸۰۰ هزار ریال هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، تعداد مددجویان آذربایجان غربی را ۶۵۰ هزار خانوار بیان کرد و گفت:بسته های ویژه شب یلدا بین ۱۰ هزار خانوار مددجو در سطح استان توزیع خواهد شد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، با بیان اینکه این اقدام به منظور حفظ کرامت این خانواده ها انجام گرفته است افزود: ۲۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان در این امر نیک سهیم هستند.

,

وی، از همکاری بانوان خیّر در این امر خبر داد و بیان کرد: طی جلساتی با بانوان خیّر استان مبلغ ۱۵ میلیون ریال طی گلریزان برگزار شده در مجلس جمع آوری شده و خیّران بانو در خصوص تامین نیازهای شب یلدای مددجویان اعلام آمادگی کردند.

,

سهندی، تعداد خیران استان را ۲۳۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: البته این تعداد، خیران شناسایی شده توسط کمیته امداد هستند.

,

وی، اضافه کرد: این طرح در راستای مهرورزی و شاد کردن دل های محرومان در درازترین شب سال اجرا می شود تا نیازمندان نیز مانند سایر شهروندان بتوانند خاطره خوشی از شب یلدا داشته باشند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، همچنین از اعزام کاروان های زیارتی مددجویان به کربلای معلی خبر داد و افزود: کاروان زیارتی ۸۴ نفره ظهر یکشنبه راهی سفر ۵ روزه کربلای معلی شدند.

,

وی، گفت: طی سال جاری ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان به کربلای معلی عازم می شوند که با احتساب این کاروان ۸۰۰ نفر از این آمار محقق شده است.

,

سهندی، هزینه ثبت نام هر فرد برای اعزام به کربلا را ۱۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: تمام مبالغ ثبت نام از سوی کمیته امداد و هزینه های جانبی آن از طرف خیران تامین می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه