اخبار داغ

از بازماندگان سازمان پیشمرگان مسلمان کرد:

مردم کردستان سپاه را از خودشان و خودشان را از سپاه می دانند

مردم کردستان سپاه را از خودشان و خودشان را از سپاه می دانند
مردم کرد زبان هیچ گاه در دام توطئه آمیز گروهک های ضدانقلاب گرفتار نشدند و از همان اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کردند. به همین دلیل است که مردم کردستان سپاه را از خودشان و خوشان را از سپاه می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از بازماندگان سازمان پیشمرگان مسلمان کرد در گفت و گو با پیشمرگ روح الله گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان نهاد انقلابی است که در ایام جنگ تحمیلی با جذب و سازماندهی نیروهای مردمی توانست بر ارتش بعث عراق فایق آید. جذب مردم عادی و آموزش و سازماندهی آنها باعث شد سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و یک ارگان مردمی شناخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

اعضای این نهاد انقلابی در روزهای اغتشاش و نا آرامی کردستان، خودشان را از سراسر کشور به مناطق کردنشین رساندند و در کنار پیشمرگان مسلمان کرد در برابر گروهک های ضدانقلاب که مرام ضد دینی و ضد اسلامی داشتند، سینه سپر کردند و تا آخرین قطره خون جنگیدند.

,

 

,

همین نهاد مردمی همزمان با پایان جنگ تحمیلی، عمران و آبادانی مناطق جنگ زده را در اولویت برنامه های خود قرار داد و با اعزام یگان های سازندگی و عمران به مناطق جنگ زده، به عنوان بازوی ملت ایران در بازسازی و عمران کشور شناخته شد.

,

 

,

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی و انسانی قرار دارد در سال های اخیر، بارها مورد هجمه و توهین عوامل ضد انقلاب قرار گرفته است. دلیل این رفتار نابخردانه عوامل کور دل نیز کاملاً بر مردم عیان است و مردم به خوبی می دانند که سپاه به خاطر حضور همیشگی در کنار مردم شریف ایران آماج این توهین ها قرار می گیرد. اما بنده می خواهم گوشه ای جنایات گروهک های ضدانقلاب در حق مردم کرد را بیان کنم؛ شاید عوامل ضد انقلاب جنایات خود در کردستان را فراموش کرده باشند، اما حافظه تاریخی مردم کردستان هیچ گاه خیانت ها و جنایت های عوامل ضدانقلاب در کردستان را فراموش نخواهد کرد.

,

 

,

مردم کردستان ظلم و ستم گروهک های ضد انقلاب در حق خانواده شبلی ها و نمکی ها را فراموش نخواهند کرد. مگر این عزیزان چه کرده بودند که آن همه ظلم و ستم دیدند و در نهایت نیز مظلومانه به شهادت رسیدند.

,

 

,

مگر می شود با شنیدن نام روستای آویهنگ، یاد شهید ملا حیدر فهیم در ذهن ها و خاطره ها زنده نشود! این فقیه عالیقدر کردستان که چندین روز سختی و مشقت اسارت را تحمل کرد و در نهایت در اوج مظلومیت و در سن 80 سالگی به کاروان شهدا ملحق شد.

,

 

,

در پاکسازی شهرها و روستاهای استان کردستان بارها و بارها با صحنه هایی مواجه می شدیم که از بیان آن شرم دارم. در پاکسازی بنکه (مقر نظامی) گروهک های ضد انقلاب کتاب های ضد دینی زیادی دیده می شد که دین مبین اسلام را به سخره گرفته بودند. گروهک های ضدانقلاب این کتاب ها را در میان جوانان توزیع می کردند تا با این روش جوانان را جذب گروهک های تروریستی کنند.

,

 

,

گروهک های ضدانقلاب قصد داشتند با ایجاد اختلاف و تفرقه میان اهل تشیع و تسنن، اتحاد و هم دلی مردم مسلمان ایران را خدشه دار کنند، ولی تأسیس سازمان پیشمرگان مسلمان کرد و قرار گرفتن برادران اهل تسنن در کنار برادران اهل تشیع این توطئه نیروهای ضدانقلاب را برطرف کرد.

,

 

,

مردم کرد زبان هیچ گاه در دام توطئه آمیز گروهک های ضدانقلاب گرفتار نشدند و از همان اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) لبیک گفتند و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب کردند و هیچ گاه از انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) دست نکشیدند.

,

 

,

امروز سپاه پاسداران به نام سپاه اسلام و قرآن معروف است. مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه شاهدند که پاسداران میهن اسلامی از اولین لحظات وقوع زلزله خودشان را از سراسر کشور به کرمانشاه رساندند تا در کنار این مردم مظلوم و محروم کرمانشاه باشند. به همین دلیل است که مردم ایران اسلامی سپاه را از خودشان و خوشان را از سپاه می دانند.

,

 

,

علی رغم تبلیغات مسموم گروهک های ضدانقلاب، مردم کردستان همواره در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند و امروز استان کردستان به واسطه حضور و جان فشانی جوانان بومی منطقه و عضویت آن ها در گردان های عملیاتی سپاه بیت المقدس کردستان به یک امنیت پایدار دست یافته و در سایه همین امنیت پایدار و مردمی می توان امید داشت که کردستان به توسعه، پیشرفت و آبادانی برسد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه