اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

ابلاغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه

ابلاغ ۲۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه ماده ۱۰ و ۱۲ برای پروژه احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به ابلاغ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از محل بودجه ماده ۱۰ و ۱۲ برای پروژه احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: از این مبلغ ۲۲ میلیارد تومان برای لایروبی رودخانه‌های نازلو، شهرچای، باراندوز، سیمینه و گدارچای مهاباد پیش‌بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، از اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به سازمان جنگل‌ها و مراتع خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ نیز صرف طرح‌های مقابله با ریزگردها می‌شود.

,

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: از سوی دیگر ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز شبکه‌ های اندازه‌ گیری و ۱۰ میلیارد تومان دیگر برای تاسیسات فاضلاب شهر در نظر گرفته شده است.

,

وی، بیان کرد: همچنین مرمت و بازسازی تاسیسات آبی به مبلغ ۱۹ میلیارد تومان نیز توسط سازمان آب ‌منطقه ‌ای استان پیش ‌بینی شده است.

,

بهادری، گفت: از مجموع مبلغ ابلاغی ۲۰۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه، ۱۱ میلیارد تومان نیز برای دهنه‌سازی انهار به ویژه در نازلوچای و باراندوزچای هزینه می‌شود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: علاوه بر آن ۱۲ میلیارد تومان برای انتقال پساب تصفویه شده آذربایجان‌شرقی و ۱۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در نظر گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه