اخبار داغ

امام جمعه بجستان:

سهم بجستان از بودجه نماز مدارس صفر است

سهم بجستان از بودجه نماز مدارس صفر است
امام جمعه بجستان در شورای اداری شهرستان گفت: 19 میلیارد تومان برای نماز مدارس تخصیص داده شده است، از یک بعد خوب و نشانگر این است نظام به بحث نماز توجه دارد ولی در جهت دیگر که برای ما سوال است سهم بجستانی ها از این اعتبار صفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حجت الاسلام حسین وحیدی امام جمعه بجستان صبح امروز در شورای ادرای شهرستان که در محل سالن یاقوت این شهر برگزار شد به بحث نماز پرداخت و از محاسن آن در جوامع اسلامی گفت و اظهار کرد: نماز فلسفه حکومت اسلامی است، و اگر حکومت اسلامی از فلسفه و هدف خود فاصله گرفت دیگر حکومت اسلامی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

وی ادامه داد: مسئولان کشوری باید در بحث نماز و اقدامات صورت گرفته در بَعد انقلاب اعلام کنند، خوشبختانه در مدارس این شهرستان و در بحث نماز جایگاه خوبی داریم و توجه مربیان  و معلمان به نماز این مسیر را برا درک بهتر دانش آموزان از نماز همواره کرده است، 19 میلیارد تومان برای نماز مدارس تخصیص داده شده  است، از یک بعد خوب و نشانگر این است نظام و دولت به بحث نماز توجه دارد ولی در جهت دیگر که اجرای آن است چرا سهم بجستانی ها از این اعتبار صفر است.

,

 

,

امام جمعه بجستان خاطر نشان کرد: وظیفه روحانیت تبلیغ و نماز است و الحمدالله در این شهرستان و در مسیر توجه و اقامه نماز خوب قدم برداشته شده و اقدامات شایانی  صورت گرفته است اما این نباید بهانه ای برای کم توجهی برخی از مسئولان به این شهرستان شود.

,

 

,

در ادامه این نشست حسن حیدری به معرفی کتاب "ماهی ها پرواز میکنند"  نوشته مریم بصیری پرداخت و چکیده ای از این کتاب را برای حاضرین قرائت کرد.

,

 

,

حجت الاسلام جوادی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بجستان  در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد اقامه نماز بجستان پرداخت و تصریح کرد: در شهرستان بجستان 11 مسجد شهری و 11 مسجد روستای نماز های جماعت را مستمر برگزار میشود و اکثر این 22 مسجد نماز صبح به جماعت اقامه میشود و لی در برخی از روستاهای ما که جمعیت قابل توجهی دارند از نعمت روحانیت محروم هستند هر چند معتمدین این روستاها اجازه خاموش شدن چراغ مسجد را نداده اند ولی باید در راستای تامین روحانی برای این روستا ها اقدامی انجام داد.

,

 

,

جوادی به نماز در مدارس پرداخت و اذعان کرد: خوشحالیم که مدیران ما در آموزش پرورش مجدانه در ابتدای سال با برگزاری نشست های دغدغه مند پیگیر امور نماز در مدارس بودند و ما امروز با پیگیری ها صورت گرفته شاهد برگزاری نماز جماعت اول وقت در 19 مدرسه شهر بجستان هستیم.

,

 

,

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان بجستان  به تقدیر لسانی از خادمین نماز شهرستان پرداخت و خاطر نشان کرد: بزرگترین حرکت در شهرستان در راستای ترویج فرهنگ نماز را خادمین نماز انجام میدهند و کسانی که از خواب و مال خود میزنند و برای نماز قدم برمیدارند و امروز ما با وجود امکانات معذور از تقدیر این عزیزان هستیم هرچند برنامه ای تدارک دیده شده تا ان شالله به همین زودی از این بزرگوارن طی مراسمی تقدیر به عمل بیاید. امروز خادمین نماز تاسوعا و عاشورا که با شکوه عظمت بی مثالی امسال در بجستان برگزار شد در پایان مراسم تقدیر خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه