اخبار داغ

دومین نمایشگاه "از ایده تا درآمد" در جهرم به کار خود پایان داد

دومین نمایشگاه "از ایده تا درآمد" در جهرم به کار خود پایان داد
نمایشگاه " از ایده تا درآمد " که با حضور 65 غرفه در زمینه‌های صنعت، میراث فرهنگی، مشاغل خانگی، کشاورزی و چندین حوزه دیگر حضور داشتند به کار خود در جهرم پایان داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم شامگاه روز گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه " از ایده تا درآمد " در جهرم به کار خود پایان داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم ,

این نمایشگاه که شامل 65 غرفه در  زمینه‌های صنعت، میراث فرهنگی، مشاغل خانگی، کشاورزی و چندین حوزه دیگر بود ، وانمدی های شهرستان جهرم در این حوزه ها را به نمایش گذاشته بود .

,

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم در آیین اختتامیه این نمایشگاه با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نامگذاری شده است گفت : با توجه به منویات رهبری و تاکیدات ایشان بر اشتغالزایی و مسائل اقتصادی ، یک شنبه های اقتصادی را در این راستا در کنار کارگروه رفع موانع تولید به صورت ویژه پیگیری کردیم .

,

معاون استاندار فارس با بیان اینکه سیاست کاری دولت استفاده از تمام ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است بیان داشت : در شهرستان جهرم نیز سعی کردیم از تمامی ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم .

,

وی با اشاره به طرح توسعه ی منطقه ویژه ی اقتصادی جهرم و شهرک صنعتی این شهر اظهار داشت : منطقه ی ویژه ی اقتصادی با فرآهم شدن تمامی زیرساخت ها ی لازم آماده واگذاری زمین به سرمایه گذارن است .

,

صحرائیان به معافیت مالیاتی 13 ساله و وجود اداره های ی گمرک و استاندارد در منتطقه ویژه ی اقتصادی جهرم اشاره کرد و یادآور شد : بستر های لازم برای یک حرکت اقتصادی بزرگ در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی فرآهم شده است و اکنون زمان بهره برداری از این امکانات رسیده است .

,

فرماندار ویژه ی جهرم خاطرنشان کرد : فرهنگ کارآفرینی باید در جامعه تقویت شود و جوانان ما به دنبال شغل های اداری نباشند .

,

وی بازاریابی مناسب و ایجاد مزیت های رقابتی را از اصئل فعالیت های اقتصادی عنوان کرد و افزود : باید بتوانیم با بازاریابی مناسب محصولات و تولیدات خو را فراتر از شهرستان و استان برده و بسترهای صادرات آن به بازارهای خارجی را فرآهم کنیم .

,

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم دو مقوله ی اقتصاد و اشتغال را ملاک ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت : عملکرد مدیران شهرستان در این دو مقوله را زیر ذره بین گذاشته ایم و بر اساس این دو شاخصه عملکرد آنان را مورد بررسی قرار می دهیم .

,

گفتنی است در پایان این نمایشگاه پنج روزه از کارآفرینان برتر با اهداء لوح یادبودی تقدیر شد .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه