اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل:

اهدای ۳ تخته فرش دستبافت خیران آران و بیدگلی به حرم امام حسین(ع)/ مردم ۱۳ میلیارد ریال به عتبات کمک کردند

اهدای ۳ تخته فرش دستبافت خیران آران و بیدگلی به حرم امام حسین(ع)/ مردم ۱۳ میلیارد ریال به عتبات کمک کردند
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل، گفت: خیران و مردم آران و بیدگل در سال جاری تاکنون یش از ۱۳ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، احمد عدالت پور، در گفت و گو با این پایگاه خبری از اهدای سه تخت فرش دستبافت خیران آران و بیدگلی به حرم امام حسین(ع) خبر داد و اظهار کرد: فرش‌ها به همت ۱۱ بانوی خیر شهرستان به مدت شش ماه در کارگاهی خانگی بافته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل اضافه کرد:این تخته فرش‌ها در اندازه ۱۲ متر مربع و از جنس کرک است که در آینده نزدیک به کربلای معلی ارسال می شود.

,

وی با اشاره به اهدای ۶۰۰ تخته فرش ماشینی و دستبافت برای استفاده در اماکن متبرکه از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل، عنوان کرد: ستاد عتبات شهرستان در تفاهم نامه‌ای با ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مسئولیت بافت ۷۷ تخته به مساحت یک هزار متر مربع از ۳۰ هزار متر مربع فرش دستباف مورد نیاز صحن مطهر حضرت زهرا(س) در شهر نجف اشرف را نیز پذیرفته است.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آران و بیدگل با بیان این که فعالیت های کم نظیر ستاد بازسازی عتبات شهرستان آران و بیدگل آن را در جایگاه نخست استان اصفهان قرار داده است، تصریح کرد: شرکت در فعالیت‌های عمرانی، جمع آوری کمک‌های مردمی و پذیرایی از زائران حسینی در پیاده روی اربعین در قالب موکب های بومی از جمله فعالیت های این ستاد بوده است.

,

وی به کمک بیش از ۶۰۰ میلیون ریالی خیران و مردم آران و بیدگل برای فعالیت‌های عمرانی اماکن متبرکه اشاره کرد و گفت: خیران و مردم آران و بیدگل در سال جاری تاکنون یش از ۱۳ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

,

به گفته‌ی عدالت پور، حرم طفلان مسلم، محمد بن عقیل برادر حضرت مسلم، صحن حضرت زهرا(س)، مسجد جوادین(ع) کاظمین و سرداب غیبت حضرت حجت(عج) از جمله طرح هایی بوده که ستاد بازسازی عتبات آران و بیدگل با اعزام نیرو و مصالح در آن شرکت داشته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه