اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز طرح زمستانه نیروهای انتظامی، امدادی و ترابری استان سمنان +تصاویر

آغاز طرح زمستانه نیروهای انتظامی، امدادی و ترابری استان سمنان +تصاویر
طرح زمستانه پلیس راه استان سمنان با حضور دستگاه های مختلف انتظامی، امدادی و ترابری از امروز در محورهای مواصلاتی استان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، طرح زمستانه پلیس راه استان سمنان با رزمایش مشترک نیروهای انتظامی، امدادی و ترابری استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

در این طرح که به مدت سه ماه تا 20 اسفند در محورهای مواصلاتی استان سمنان اجرا خواهد شد دستگاه های مختلف استان شامل پلیس راه، پلیس راهور، راه و ترابری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و امدادخودرو با محوریت نیروی انتظامی به ارائه خدمت در جاده ها خواهند پرداخت.

,

وقوع 6 هزار و 704 تصادف در محورهای استان در سال 95

, وقوع 6 هزار و 704 تصادف در محورهای استان در سال 95,

حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان در این رزمایش با بیان اینکه استان سمنان ششمین استان پهناور کشور محسوب می شود گفت: 600 کیلومتر از بزرگراه امام رضا (ع) که اصلی ترین محور تردد زائران امام رضا (ع) است در استان سمنان واقع شده است که نشان دهنده اهمیت جاده های این استان است.

,

مدیرکل امنیتی و انتظامی استان سمنان افزود: طول محورهای مواصلاتی استان سمنان چند برابر سایر استانهای کشور است لذا کنترل نظم و انضباط ترافیکی در جاده های استان نیازمند هم افزایی و هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی است.

,

اسلامی راد با اشاره به وقوع 6 هزار و 704 تصادف در محورهای استان در سال گذشته گفت: 2 هزار و 997 مورد از این تصادفات، خسارتی بود که به مصدوم شدن 5 هزار و 46 نفر از مسافران منجر شد.

,

وی خاطرنشان کرد: حجم تردد خودروها و وسایل نقلیه در محورهای استان طی 8 ماهه نخست سال جاری بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

,

پایش مستمر جاده های استان در زمستان امسال

, پایش مستمر جاده های استان در زمستان امسال,

سرهنگ عبدالله حسنی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم با اشاره به هدف گذاری پلیس برای کاهش تلفات تصادفات جاده ای گفت: متاسفانه تصادفات جاده ای در 8 ماهه نخست سالجاری کاهش نیافته است که یکی از دلایل آن، افزایش حجم سفرهای جاده ای نسبت به مدت مشابه بوده است.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان به طرح زمستانه پلیس راه استان اشاره کرد و افزود: گشت های پلیس در طرح زمستانه سالجاری حداقل به دو برابر سال گذشته افزایش خواهد یافت.

,

حسنی از حضور مستمر پلیس در گردنه های اصلی استان برای کنترل رفت و آمد خودروها در طرح زمستانه امسال خبر داد و گفت: برای پوشش محورهای مواصلاتی استان در زمستان امسال از تجهیزات بخش انتظامی استان نیز استفاده خواهیم کرد.

,

وی رسیدگی فوری به تصادفات احتمالی، پایش مستمر ترافیک جاده ها و کنترل تجهیزات زمستانه خودروها در طرح امسال را از اولویت های اصلی نیروی انتظامی خواند و اظهار کرد: هشدارهای ترافیکی پلیس به منظور انجام سفرهای ایمن مسافران از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

,

گفتنی است در پایان این رزمایش، خودروهای انتظامی، امدادی و راهداری استان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

,

, , , ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه