اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار خبر داد:

کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار

کمبود زیرساخت های رفاهی مخصوص بانوان در چابهار
رئیس اداره میراث فرهنگی چابهار گفت: با وجود سواحل مکران شهر گردشگری چابهار از کمبود امکانات و زیرساخت های لازم رفاهی و تفریحی برای بانوان رنج می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران عبدالحمید بلوچ زاده در دیدار با نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مشکلات گردشگری چابهار و کنارک با اجرای طرح توسعه سواحل مکران حل می شود ولی هنوز خبری از آغاز این طرح نیست و اجرای این پروژه بزرگ منطقه ای باید به طور جدی دنبال شود.
وی با اشاره به کمبود زیرساخت های لازم در زمینه گردشگری افزود: برای جذب گردشگر باید زیرساخت های لازم با کمک سایر ارگان های زیر ربط مانند راه و شهرسازی، شهرداری و بنیاد مسکن فراهم شوند.
وی جاذبه های سواحل مکران را فرصت های غنی خدادادی برای گشور عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های بکر در چابهار و کنارک نیاز است اداره میراث فرهنگی چابهار به معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ارتقا یابد.
بلوچ زاده تاکید کرد: کمبود زیرساخت های رفاهی بانوان در چابهار و کنارک به وفور دیده می شود که نقطه ضعفی بزرگ برای صنعت گردشگری منطقه به شمار می آید.
​رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چابهار خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفع کمبود امکانات ورزشی ویژه بانوان یکی از موارد مورد نیاز شهری چابهار محسوب شده که در کنار زیبا سازی شهری و افزایش زیرساخت های تفریحی در کنار سواحل مکران به ویژه چابهار و کنارک باعث رونق گردشگری منطقه می شود.
​انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه