اخبار داغ

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان:

عنان ترامپ در دست حلقه صهیونیسم رها شده است

عنان ترامپ در دست حلقه صهیونیسم رها شده است
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اقدام رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: عنان ترامپ در دست حلقه صهیونیسم رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، حسن طغرانگار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اقدام رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: در هنگامی که با سقوط آخرین پایگاههای عملیاتی داعش بخشی از آتش فتنه های طولانی مدت دسیسه گران علیه جهان اسلام در سوریه، عراق، لبنان و یمن با مشقات و جان فشانی های ملت های به پاخواسته مسلمان و از خودگذشتگی های جوانان لبیک گفته به ندای وجدان و رهبران حکیم، خیرخواه و صالح دینی و سیاسی خود در حال خاموش شدن بود ، رئیس جمهور ماجراجو، خود شیفته و گستاخ آمریکا نمایش مضحک دیگری را آغاز کرد  تا به تَوَهم خود، جهان اسلام را با مصیبتی دیگر رو به رو کنند و شکست بیشتری بر او تحمیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان تصریح کرد: امّا به تحقق وعده الهی که " وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ " این خدعه نیز نخواهد توانست جلوی موج بیداری اسلامی که امروزه در جهان گسترش یافته است را بگیرد.

,

وی افزود: البته از کسی که در کارزار انتخاباتش داعش را دست پرورده اوباما و کلینتون معرفی کرد و مبارزه با آن را یکی از شعار های انتخاباتی اش دانست، جز این انتظار نمی رود که در مقام مجری سیاست های کشور استکباری آمریکا، عنان خود را در دست حلقه صهیونیسم رها سازد و آزرده از ناکامی داعش به عنوان یکی از مجریان مخوف سیاست اسلام هراسی، به خیال خود بنیان نقشه صلح جدیدی را بنا نهد تا مگر جهانیان فریب بخورند و غفلت بورزند که مهم ترین تهدید برای صلح جهانی نظام ظالمانه سرمایه داری، افسار گسیخته و خوی استکباری آمریکا است.

,

طغرانگار خاطرنشان کرد: امروز زمان تغییر و دگرگونی در مناسبات جهانی است، بی شک اقدام نابخردانه آمریکا حتی توسط متحدان دیرینه اش قابل دفاع نیست. امت اسلامی باید این لحظه را پاس بدارد و با تمسک به حبل الله وحدت و عروه الوثقای مقاومت و با ایمان و هوشمندی، کاخ های پوشالی و عنکبوتی استکباری و صهیونیستی را ویران سازد.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان در پایان افزود: جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی ملت بزرگ ایران را چون گذشته به پیشتازی در این راه فرا می خواند و امیدوار است با اهتمام همه مسلمانان و حق طلبان و ظلم ستیزان، وعده الهی پیروزی و عزت نزدیک گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه