اخبار داغ

سخنگوی ستاد پیگری حادثه اشترانکوه:

امروز انتقال اجساد کوهنوردان به مشهد انجام می‌شود/ جستجو و نجات در منطقه ادامه دارد

امروز انتقال اجساد کوهنوردان به مشهد انجام می‌شود/ جستجو و نجات در منطقه ادامه دارد
سخنگوی ستاد پیگری حادثه اشترانکوه از انتقال اجساد کوهنوردان به مشهد در روز جاری خبر داد و گفت: البته جست‌وجو برای یافتن کوهنورد مفقود شده ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مذهبی در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: هنوز پیکر کوهنوردان حادثه اشترانکوه لرستان به مشهد نرسیده است و منتظر رسیدن پیکرها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: برنامه ریزی که می توان بر اساس پیش بینی ها انجام داد این است که مراسم وداعی را فردا در مشهد خواهیم گرفت و کوهنوردان و علاقه مندان به ورزش و جامعه ورزشی می توانند وداعی فاخر از این ستاره ها و افتخارات ورزشی استان داشته باشند.

,

 

,

سخنگوی ستاد پیگری حادثه اشترانکوه با اشاره به انتقال پیکر چهار تن از کوهنوردان به شهرستان و سه تن به مشهد، افزود: جستجو برای پیدا کردن جسد یک نفر از کوهنوردان در محل حادثه ادامه دارد.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر موضوع امداد و نجات تصریح کرد: جستجو و نجات با شدت ادامه دارد و امدادگران تازه نفس به منطقه با تجهیزات حضور پیدا کرده اند و نیروهای جدید جایگزین می شوند.

,

 

,

مذهبی گفت: در حال حاضر وقت قضاوت و داوری در مورد حادثه نیست و باید تجلیل و تشییع پیکر این کوهنوردان انجام شود و قطعا موضوع هشدارها پس از این جریانات صورت خواهد گرفت.

,

 

,

وی بیان داشت: انتقال اجساد امروز انجام می شود و فعلا در پی گذراندن تشریفات حقوقی و قانونی هستیم که پس از آن زمان و مکان دقیق دفن و تشییع اعلام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه