اخبار داغ

ارائه اختراعات دانشجویان دانشگاه امام رضا(ع) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار

ارائه اختراعات دانشجویان دانشگاه  امام رضا(ع) در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: دستاوردها و اختراعات دانشجویان این دانشگاه در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی عرضه و ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، مهدی گنجی در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی عنوان کرد: همه ساله دستگاه‌های اجرایی هفته پژوهش را که از تاریخ 14 تا بیستم آذرماه در سراسر کشور گرامی می‌دارند و دانشگاه‌ها و مراکزی که دارای دستاوردهای علمی و فناورانه هستند، پتانسیل های خود را ارائه می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان نیوز،,


وی ابراز کرد: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) نیز از این امر مستثنی نبوده و با دستانی پر در این نمایشگاه شرکت کرده است.

,
,


گنجی افزود: این دانشگاه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی طی دو سال پیاپی توانسته رتبه برتر غرفه‌های این نمایشگاه را به خود اختصاص دهد و امسال نیز دانشجویان این دانشگاه با دستاوردهای مختلف در حوزه مهندسی، پزشکی و تجهیزاتی در این نمایشگاه حضور یافتند.

,
,


مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه درحوزه‌های نرم افزاری، پردازشی و سامانه جامع اتوماسیون دانشگاه حضور فعالی داشته‌اند. همچنین در طراحی سامانه‌ها و اپلیکیشن از جمله سامانه آموزش مجازی دانشگاه، آموزش زبان انگلیسی و دستاوردهایی در بخش نرم افزار محصولات خود را ارائه کرده‌اند.

,
,


وی همچنین ادامه داد: دانشجویان دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) دستاوردهای خود را در حوزه ساخت تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات پرنده و پهبادها، سازه‌ها و ماکت‌های متفاوتی در حوزه معماری اسلامی با چندین طرح در این نمایشگاه عرضه کردند.

,
,


گنجی با اشاره به حضور انتشارات دانشگاه امام رضا(ع) در این نمایشگاه اظهار کرد: انتشارات این دانشگاه، جزء انتشارات بزرگ و معتبر دانشگاه‌های کشور است که چندین بار به عنوان  ناشر برتر انتخاب شده است.

,
,


وی باشگاه دانشگاهی خانه صنعت و معدن که پلی ارتباطی صنعت با معدن است را از دیگر بخش‌های فعال در این نمایشگاه برشمرد و افزود: این باشگاه، با چندین دستاورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان رضوی حضور یافته است.

,
,


گنجی فعالیت در حوزه تجاری سازی اسپری مو، لولای ضد زلزله، اختراع ماشین‌هایی که ویژگی‌های متعددی دارد و... را از طرح های برجسته این دانشگاه در نمایشگاه مذکور برشمرد.

,
,


وی با ابراز امیدواری از حمایت هر چه بیشتر مسئولان از دانشجویان نخبه ابراز کرد: با حمایت، هدایت و مساعدت‌هایی از سوی معاونت علمی آستان قدس رضوی امیدواریم این دانشجویان در سال‌های آینده بیشتر از گذشته بدرخشند و در خدمت مجموعه آستان قدس رضوی و سایر دستگاه‌ها باشند.

,
,


وی متذکر شد: این دانشجویان سرمایه‌های جوانی هستند که تربیت شده سیستم فکری و فرهنگی آموزشی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) هستند. با ورود آنان به حوزه پژوهش می‌توانند گره گشا بوده و قدم‌های بزرگی بردارند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه