اخبار داغ

معضل نبود پارکینگ در محوطه آرامستان سید نسیمی زرقان

معضل نبود پارکینگ در محوطه آرامستان سید نسیمی زرقان
معضل جای پارک و نبود پارکینگ در اطراف آرامستان سید نسیمی شهر زرقان امروز به یکی از اصلی ترین دغدغه های شهروندان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  زرقان ما ؛  هر گاه سخن از حقوق شهروندی به میان می‌آید به مؤلفه‌های آن نیز باید توجه شود و نمی‌توان این موضوع را تنها در برخی جنبه‌ها متصور بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرقان ما ؛,  ,

 

,

شهرنشینی و تمدن در بطن خود ملزوماتی دارد که در سایه عمل به آنها می‌توان مدعی وجود مدرنیته در شهرها و هم‌آوایی و هم‌راستایی با شتاب و پیشرفت جهانی شد.

,

 

,

, ,

 

,

باتوسعه شهرها نیاز به زیرساختهای جدید ومناسب یکی از مسائلی است که دربرنامه ریزیهای شهری مدنظر دست اندرکاران زیباسازی ومناسب سازی شهرستانها قرارمی گیرد.

,

 

,

مردم بخش زرقان پنجشنبه ها بر پایه رسمی کهن برای خشنودی ارواح درگذشتگان بر سر مزارشان حاضر می شوند و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا و گذشتگان را گرامی می دارند اما نبود جای پارک خودرو  موجب شده تا رانندگان هر مکانی را که در شهر می‌یابند به منظور پارک خودروی خویش در نظر بگیرند.

,

 

,

معضل جای پارک و نبود پارکینگ در اطراف آرامستان  سید نسیمی شهر زرقان امروز به یکی از اصلی ترین دغدغه های شهروندان تبدیل شده است و امیدواریم که مسئولان اقدام مناسبی را برای رفع این مشکل شهروندان انجام دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه