اخبار داغ

معاون عمرانی شهرداری شهرضا خبر داد:

معابر شهری شهرضا مناسب سازی می‌شوند

معابر شهری شهرضا مناسب سازی می‌شوند
معاون عمرانی شهرداری شهرضا، گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و اتمام فصل مناسب برای آسفالت معابر، شهرداری شهرضا عملیات زیرسازی معابر برای پروژه‌های آینده را انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛مهدی طبیبیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرضا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باهدف ایجاد بستر مناسب در عبور و مرور وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر عملیات روکش آسفالت خیابانها و معابر عمومی به صورت مستمر و در قالب پروژه‌های مختلف شهری، تا اواسط فصل پاییز در معابر سطح شهر انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

وی، ادامه داد: برای این منظور 127 هزار و 347 متر مربع از معابر سطح شهر در مناطقی همچون بلوار کشاورز، بلوار پاسداران، بلوار سروستان، کنار رودخانه سود آباد، خیابان حافظ شرقی فرعی 42 ، خیابان حکیم صهبا و قسمت هایی از حاشیه رودخانه سود آباد روکش آسفالت شده است.

,

معاون عمرانی شهرداری شهرضا، گفت: معابر با عرض کمتر از 12 متر که از طریق خودیاری شهروندان پرداخت شده بود در حدود یکهزار و 300 متر در خیابانهای حافظ شرقی فرعی 42، بلوار کشاور، خیابان شهید یزدانی فرعی 6، خیابان 45 متری فرعی 78 و خیابان طالقانی فرعی شش آسفالت شده است.

,

طبیبیان، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما و اتمام فصل مناسب برای آسفالت معابر، شهرداری شهرضا عملیات زیرسازی معابر برای پروژه‌های آینده را انجام می‌دهد.

,

وی، عنوان کرد: از پروژه‌های زیر سازی می‌توان به خیابانهای حکیم صهبا فر عی 29، کنار رودخانه سودآباد، خیابان سلمان فارسی و شهرک طالقانی،محله حکیم قشقایی و شفق 6، خیابان پاسداران فرعی 4، خیابان حافظ شرقی فرعی 42، محله شهید چاووشی،خیابان پیروزی فرعی 20  اشاره کرد.

,

معاون عمرانی شهرداری شهرضا، بیان کرد: پروژه جدول گذاری سروستان به طول 565 متر و اعتباری بالغ بر 170 میلیون ریال انجام و با هدف ایمن سازی و بهبود عبور و مرورو زیبایی معابر سروستان  در دو ماه گذشته اجرا شده است.

,

طبیبیان، اظهار کرد: همچنین در مدت دو ماه گذشته پروژه کانیوگذاری به طول 1285 متر از معابر شهری در خیابان های طالقانی فرعی 23 – سروستان ، محله چاووشی، بلوار آیت اله مطهری فرعی 31، خیابان حافظ غربی فرعی 17 ، محله پانصد دستگاه و خیابان پاسداران فرعی 44 متر و آسفالت کنار کانیو در این محله‌ها به متراژ 15 هزارمتر مربع با اختصاص اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون  ریال اجرا شد.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: این پروژه باهدف ایمن سازی و سهولت در هدایت آبهای سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر انجام شده است.

,

معاون عمرانی شهرداری شهرضا، اضافه کرد: در آینده نزدیک با تقدیم لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر از سوی شهرداری و اخذ مجوز مربوطه، طرح اجرای 50 تا 80 مورد کانیوگذاری و آسفالت در معابری که با مشکل دفع آبهای سطحی روبروی هستند برطرف می‌شود.

,

انتهای پایم/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه