اخبار داغ

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل:

شروع لیگ دسته دو آران از فردا/ دو تیم برتر به دسته اول راه می‌یابند

شروع لیگ دسته دو آران از فردا/ دو تیم برتر به دسته اول راه می‌یابند
رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل گفت: تیم های کارگران چهارسوق و هما بیدگل دیدار افتتاحیه این بازی ها را از ساعت ۱۴ روز سه شنبه برگزار خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، نصرت الله قربانی، در گفتگو با این پایگاه خبری با بیان این که دیدارهای لیگ دسته دوم فوتبال آران و بیدگل از روز سه شنبه 21 آذرماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: بازی های این هفته با یادی از هنرمند شهید محمد خالوئیان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس هیأت فوتبال آران و بیدگل اضافه کرد: در گروه اول بازی ها کارگران چهارسوق، آزادی، متحد جوانان بیدگل، هما بیدگل و ستارگان افسر بیدگل به رقابت خواهند پرداخت، در گروه دوم نیز جوانان ولیعصر، پاس آران، قدس و مدافعان حرم حضور دارند.

,

وی تصریح کرد: تیم های کارگران چهارسوق  و هما بیدگل دیدار افتتاحیه این بازی ها را از ساعت 14 روز سه شنبه برگزار خواهند کرد.

,

بر اساس اعلام قربانی برنامه دیگر بازی های هفته اول این رقابت ها به این شرح است:

,

چهارشنبه 96/09/22: جوانان ولیعصر – مدافعان حرم

,

پنج شنبه 96/09/23: آزادی – متحد جوانان بیدگل

,

شنبه 96/09/25: پاس آران – قدس

,

همچنین، ستارگان افسر از گروه اول رقابت ها، در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده است.

,

قربانی با بیان این که دو تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در لیگ دسته اول سال 97 را به دست خواهند آورد، عنوان کرد: دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند و به صورت ضربدری با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت دو تیم برتر این دو بازی به عنوان تیم های صعودکننده به لیگ دسته یک معرفی شوند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه