اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس اعلام کرد؛

مخالفت مجلس با افزایش بودجه یک خبرگزاری دولتی/ در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی سکوت نخواهیم کرد

مخالفت مجلس با افزایش  بودجه یک خبرگزاری دولتی/ در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی سکوت نخواهیم کرد
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که افزایش بودجه دولت برای خبرگزاری ایرنا در سال ۱۳۹۷، نشانه ضعف دولت است، اظهار کرد: اگر دولت بخواهد تنها از یک رسانه دولتی حمایت مادی و معنوی کند، ما با آن مخالفت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "اکبر رنجبر زاده" عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در باب حمایت دولت از خبرگزاری ایرنا که همواره بر اساس تغییر دولت ها، انعطافی از خود نشان نمی دهد، گفت: اگر دولت بنا باشد تنها از یک رسانه دولتی حمایت کند این امر اشتباه است.

*دولت نباید بین رسانه های تبعیض قائل شود/ این رفتار دولت نشانه ضعف آن هست

وی افزود: اگر دولت تنها به یک رسانه نگاه کند و بین سایر رسانه ها تبعیض قائل شود، نشانه ضعف آن دولت را می رساند.

"رنجبر زاده" تصریح کرد: اگر دولت بخواهد از یک رسانه دولتی حمایت کند، مجلس به شدت در برابر این اقدام دولت ایستادگی خواهد کرد. رسانه ای که دولت بنا دارد از آن حمایت کند نباید به گونه باشد که تنها به دنبال اشاعه عملکرد دولت باشد، اگر این گونه باشد آن رسانه به وظیفه ذاتی خود عمل نکرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم دولت با رسانه ها به گونه ای برخورد کند که تبعیضی بین آن ها قائل نشود.

* مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی خواهد ایستاد

وی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه سال 97 را چگونه ارزیابی می کند، اظهار کرد: ما مخالف این درخواست دولت در بوجه سال 1397 هستیم که حامل های انرژی افزایش پیدا کند و مجلس نیز در مقابل این درخواست دولت به شدت خواهد ایستاد.

گفتنی است، در لایحه بودجه دولت برای سال 97، برای خبرگزاری ایرنا یا همان خبرگزاری دولتی ایران 925,700,000,000 ریال بودجه پیش بینی شده است، یعنی 92میلیارد و 570میلیون تومان قرار است از بودجه دولتی صرف این رسانه شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,
,
, *دولت نباید بین رسانه های تبعیض قائل شود/ این رفتار دولت نشانه ضعف آن هست, *دولت نباید بین رسانه های تبعیض قائل شود/ این رفتار دولت نشانه ضعف آن هست,
,
,
,
,
,
,
,
, * مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی خواهد ایستاد, * مجلس در برابر افزایش قیمت حامل های انرژی خواهد ایستاد,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه