اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان با مدیرکل صدا و سیما همدان دیدار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان با مدیرکل صدا و سیما همدان دیدار کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای تقویت تعاملات با رسانه ها جهت گسترش و رشد و توسعه ی روز افزون ورزش با مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در راستای تقویت تعاملات با رسانه ها جهت گسترش و رشد و توسعه ی روز افزون ورزش با مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان صبح امروز دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش؛,

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار بر اهمیت و ضرورت فعالیت همه جانبه‌ی رسانه در دنیای کنونی تاکید کرد و افزود: امروز رسانه ها به نوعی افکار و رفتارهای مردم را مدیریت می کنند بنابراین در این راستا می توانند فرصت و یا تهدیدی برای هر کشور و مردم آن باشند.

,


وی با بیان اینکه باید از این ظرفیت و پتانسیل ارزشمند برای توسعه‌ی پایدار در تمام زمینه‌ها استفاده کرد تصریح کرد: ورزش نیز به واسطه‌ی اینکه بسترساز سلامت روحی و جسمی و پویایی، نشاط، سرزندگی و بالندگی یک جامعه است نباید مورد غفلت و یا ناچیز انگاری رسانه بویژه صدا و سیما قرار گیرد چرا که یکی از راهکارهای اساسی و مهم انتقال فرهنگ ورزش کردن رسانه‌ای کردن آن است.

,
,


رسول منعم در ادامه خواستار حمایت بیش از پیش رسانه ی ملی بویژه صدا و سیمای مرکز همدان از ورزش شد و ابراز امیدواری کرد: با انعکاس مطلوب اهمیت فضای ورزش همگانی و قهرمانی در کشور و مطرح کردن جایگاه ارزشمند پیشکسوتان ورزشی خط فکری جامعه در سمت و سوی ارزش گذاری ورزش قرار گرفته و آن را در سبد هزینه کرد خانوار قرار دهند و از برنامه ها و جزو لا ینفک امور روزانه جامعه ایرانی گردد.

,
,


وی در پایان از صداو سیمای مرکز همدان جهت پوشش برنامه های ورزشی و اختصاص زمان برای برنامه های ورزشی تقدیر و تشکر ویژه نمود و خواستار توسعه ی بیشتر این فضا در برنامه های مرکز شد و آن را نوعی سرمایه‌گذاری در مسیر سلامت جامعه دانست.

,
,


مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز همدان در حد توان از هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد حمایت می کند.
مهدی دهقان نیری توجه به ورزش و مسائل حوزه ی جوانان را از اولویت های رسانه دانست و افزود: آماده همکاری با ورزش و جوانان جهت فرهنگ سازی ورزش بویژه ورزش همگانی و حمایت از حوزه جوانان و سمن ها هستیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه