اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

واکنش رهبر انقلاب کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد/ ادامه مقاومت به شکست طرح ترامپ منتهی می شود

واکنش رهبر انقلاب کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد/ ادامه مقاومت به شکست طرح ترامپ منتهی می شود
کارشناس مسائل سیاسی، موفقیت یا عدم موفقیت آمریکا در نقشه خود را بسته به نوع حرکات جریان مقاومت در منطقه ارزیابی کرد و گفت: مقاومت در حال حاضر خوب پیش می رود و نتیجه نگرفتن رژیم صهیونیستی با تداوم مقاومت صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز، در رابطه با نتیجه انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ابتدا باید ببینیم هدف آمریکایی ها از این موضوع چه بوده است تا بتوان این را پیش بینی کرد که آیا به اهداف خود در این زمینه می رسید و یا شکست می خورد؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا برای منطقه برنامه های عجیبی ریخته بود، عنوان کرد: بحث خاورمیانه جدید مدنظر غرب، جنگی که در یمن اتفاق افتاد، مخالفت ها در بحرین وارد کردن عربستان به بحث یمن و علی عبدالله صالح و و موضوع سعد حریری در لبنان، ناشی از اهداف خاصی است که آمریکایی ها در منطقه پیگیری می کردند.

,

آمریکا به دنبال کوچک سازی کشورهای خاورمیانه

, آمریکا به دنبال کوچک سازی کشورهای خاورمیانه, آمریکا به دنبال کوچک سازی کشورهای خاورمیانه,

وی ادامه داد: هدف اصلی آمریکا در تمام این طرح ها کوچک سازی کشورهای منطقه بود که برای مثل عراق را به سه کشور و ایران را به پنج کشور تبدیل کنند.

,

باقری با بیان اینکه امروز این نکته به خوبی مشخص شده است، که داعش براساس همان چیزی که رایس گفته و ترامپ در مناظرات انتخاباتی خود مطرح کرده است، دست پرورده آمریکایی ها است، تصریح کرد: آمریکایی ها تمام تلاش خود را گذاشته بودند تا با استفاده از شجره پلیدی به نام داعش کشورهای منطقه را سرگرم کنند تا اهداف اصلی خود یعنی تامین امنتی رژیم صهیونیستی و گسترش آن را پیگیری کنند.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: به همین دلیل زمانی که گروهک داعش به موصل حمله کرده، جنگ 51 روزه علیه حزب الله لبنان، اتفاق افتاد.

,

تلاش همه جانبه آمریکا برای تقویت داعش

, تلاش همه جانبه آمریکا برای تقویت داعش, تلاش همه جانبه آمریکا برای تقویت داعش,

وی، با بیان اینکه آمریکا تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برد، خاطرنشان کرد: آمریکا در تقویت داعش هم پول زیادی خرج کرد، هم به لحاظ اطلاعاتی گراهای خوبی به این گروه داد و هم تجهیزات مهمی در اختیار آن ها قرارداد و هرکجا که داعش در تنگنا قرار می گرفت به آن ها کمک می کرد که خوشبختانه با غیرت بسیجیان جهان اسلام، این اقدام به نتیجه نرسید.

,

باقری بیان کرد: همکاری نیروهای بسیجی عراقی، پاکستانی، افغانستانی، سوری و ایرانی سفره داعش در دو کشور عراق و سوریه را برچید.

,

آمریکا امروز رسما اهداف خود از حضور در منطقه را بیان می کند

, آمریکا امروز رسما اهداف خود از حضور در منطقه را بیان می کند, آمریکا امروز رسما اهداف خود از حضور در منطقه را بیان می کند,

تحلیلگر مسائل سیاسی، با بیان اینکه آمریکا امروز چاره ای جز رو بازی کردن در منطقه و بیان مستقیم هدف خود در منطقه ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا امروز رسما اعلام می کند که می خواهد اسرائیل را تقویت کند و پایتخت آن را به قدس منتقل کند.

,

وی با بیان اینکه این هدف آمریکا از ابتدا بوده است، گفت: در ابتدا این هدف در پشت صحنه پیگیری می شد و آمریکایی ها با درگیر کردن داعش این هدف را پیگیری می کردند، اما امروز علنا اعلام می کند.

,

واکنش رهبری، کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد

, واکنش رهبری، کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد, واکنش رهبری، کشورهای مسلمان را علیه رژیم صهیونیستی بسیج کرد,

باقری موفقیت یا عدم موفقیت آمریکا در این نقشه خود را بسته به نوع حرکات جریان مقاومت در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت  در حال حاضر علی الظاهر خوب پیش می رود بگونه ای که در ابتدای این قضیه رهبر معظم اقلاب با واکنش خوبی که نشان دادن تمام مسلمانان را سر خط کردند و کشورهای مختلف وارد این قضیه شدند و کشورهایی مانند مالزی که دیگر در این قضیه صحبتی نمی کرد، حاضر به اعزام نیروی نظامی در این رابطه شده است.

,

کارشناس مسائل روز افزود: کشورهای جنوب شرق آسیا امروز به این قضیه واکنش نشان می دهند، کشورهای آفریقایی صدای اعتراض خود را بلند می کنند، در کشور خودمان موضع گیری های بسیار خوبی گرفته می شود و حتی کشورهای اتحادیه اروپا مانند فرانسه، ایتالیا، سوئد و آلمان به دلیل منافع خود مخالف می کنند و با توجه به این موضع گیری هایی که صورت گرفته است، اسرائیل به نتیجه نخواهد رسید.

,

ادامه مقاومت منجر به شکست طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود

, ادامه مقاومت منجر به شکست طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود, ادامه مقاومت منجر به شکست طرح رژیم صهیونیستی و آمریکا می شود,

وی با بیان اینکه این عدم نتیجه گیری رژیم صهیونیستی با تداوم مقاومت صورت می گیرد، اظهار کرد: تنها دغدغه در این زمین این است که از درون مقاومت تشکیک ایجاد نشود.

,

باقری با اشاره به اقدامات غلطی که امثال یاسرعرفات و محمود عباس انجام دادند، گفت: همه این ها نشان دهنده ای است که اگر ما در محور مقاومت پیش برویم نتیجه می گیریم، کما این که در منطقه چنین به نتیجه ای دست پیدا کردیم.

,

احتمال خیانت ناجوانمردانه عربستان در قضیه فلسطین

, احتمال خیانت ناجوانمردانه عربستان در قضیه فلسطین, احتمال خیانت ناجوانمردانه عربستان در قضیه فلسطین,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نباید از خیانت ناجوانمردان امثال عربستان و امارات غافل شد، تصریح کرد: آن طور که در خبرها به گوش می رسد، ولیعهد فعلی عربستان به آمریکایی ها این گرا را داده است که حاضر است اورشلیم را به رسمیت برساند.

,

مشخص شدن چهره پلید عربستان از ثمرات مقاومت است

, مشخص شدن چهره پلید عربستان از ثمرات مقاومت است, مشخص شدن چهره پلید عربستان از ثمرات مقاومت است,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این رابطه که آیا آتش زدن تصاویر ولیعهد و پادشاه عربستان نشان دهنده رویگردانی کل ملت های مسلمان از عربستان و سیاست های این رژیم است، گفت: بله دقیقا چنین نکته ای وجود دارد و این اثرات مقاومت است.

,

باقری با بیان اینکه در ابتدای مقاومت بسیاری حتی در داخل کشور ما را ریشخند می کردند و به دنبال حل مسائل با گفت و گو بودند، عنوان کرد: گفت و گو این نتایج را نمی توانست به بار بیاورد و اصلا  امکان گفت و گو با چنین افرادی فراهم نیست.

,

تحلیلگر مسائل روز، با بیان اینکه در اثر مقاومت عربستان مستهسل شده و چهره واقعی خود را نشان داده است، گفت: مردم جهان، کشورهای عربی و مسلمان به این نکته رسیده اند که پول عربستان راهگشای کار نیست و مقاومت راه پیروزی است.

,

وی تاکید کرد: اگر گفتمان مقاومت به همین شکل در منطقه پیش برود، هم چهره عربستان بیش از پیش در منطقه رو خواهد شد و هم اعراب و مسلمانان دوست و دشمن خود را بهتر خواهند شناخت و هم فلسطین به خود فلسطینیان برخواهد گشت.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه