اخبار داغ

در ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح شد؛

مسکوت ماندن لایحه تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش/۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است

مسکوت ماندن لایحه تفکیک حوزه جوانان از وزارت ورزش/۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است
استاندار مرکزی با انتقاد از اینکه شعار بدون عمل در حوزه جوانان، این قشر از جامعه را دلسرد کرده است، گفت: دولت لایحه تعیین تکلیف حوزه جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه کرده ولی متأسفانه این لایحه در مجلس مسکوت مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی برنامه‌ریزی برای ایجاد شور و نشاط در جوانان را یکی از وظایف ستاد ساماندهی امور جوانان عنوان کرد و گفت: جوانان نیازمند نشاط، شور و انگیزه هستند و این موضوع باید در ستاد ساماندهی امور جوانان استان برنامه‌ریزی و اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

آقازاده با انتقاد از بی‌محتوا بودن جلسات ستاد امور جوانان استان مرکزی گفت: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان به این شکل که بدون برنامه و خوراک باشد کارایی لازم را نخواهد داشت، اداره ورزش و جوانان باید با جدیت بیشتری موضوعات جوانان را در این جلسه مطرح و پیگیری کند.

,

وی به مشکلات جوانان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: اشتغال، مسکن و غیره از مشکلات اساسی جوانان است که باید در این جلسات مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری اساسی شود.

,

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان اعتبارات خوبی برای اشتغال جوانان دارد، گفت: می‌توان با برنامه‌ریزی لازم این اعتبارات را جذب کرد.

,

آقازاده با انتقاد از به کار نگرفتن مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرایی گفت: از سال ۹۳ موضوع جذب مشاوران دستگاه‌های اجرایی مطرح است که تاکنون یک نفر هم در این زمینه به‌کارگیری نشده‌اند. و این از مظلومیت جوانان است که در ۴ سال گذشته تا به امروز جذب ۲۰۰۰ جوان به‌عنوان مشاور در دستگاه‌های اجرایی هنوز محقق نشده است.

,

مسکوت ماندن لایحه تعیین تکلیف حوزه جوانان از وزارت ورزش در مجلس

, مسکوت ماندن لایحه تعیین تکلیف حوزه جوانان از وزارت ورزش در مجلس, مسکوت ماندن لایحه تعیین تکلیف حوزه جوانان از وزارت ورزش در مجلس,

وی با انتقاد از اینکه شعار بدون عمل در حوزه جوانان، این قشر از جامعه را دلسرد کرده است، گفت: دولت لایحه تعیین تکلیف حوزه جوانان از وزارت ورزش را به مجلس ارائه کرده ولی متأسفانه این لایحه در مجلس مسکوت مانده است و امیدواریم تا پایان سال وضعیت حوزه جوانان مشخص شود.

,

آقازاده اظهار کرد: ادارات استانی نباید منتظر تصمیمات مجلس در حوزه جوانان بماند، بلکه باید فعالیت‌های خود را در این حوزه باقوت پیگیری کنند.

,

وی به موضوع راه‌اندازی خانه جوان در استان هم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هم‌اکنون مکان خانه جوان اراک در اختیار شهرداری است، این سازمان باید مکانی دیگری را برای این مهم در اختیار ورزش و جوانان استان قرار دهد.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: برای اینکه خانه جوان در استان پایدار و فعال باشد باید برای فعالیت آن برنامه داشته باشیم.

,

فعالیت ۵۳ سمن در حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی

, فعالیت ۵۳ سمن در حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی, فعالیت ۵۳ سمن در حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی,

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: راه‌اندازی خانه‌های جوان در استان به‌عنوان یکی ا راهبردهای وزارت ورزش و جوانان است.

,

حقدادی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی «خانه جوان» استان تاکنون پیگیری‌های فروانی انجام شده است، اظهار کرد: متأسفانه این پیگیری‌ها تا به امروز نتیجه‌بخش نبوده است.

,

وی به فعالیت ۴۰۰ سمن در استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: ۵۳ سمن از این تعداد در حوزه ورزش و جوانان فعال است و با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال تعداد سمن‌های این حوزه به ۷۵ سمن افزایش پیدا خواهد کرد.

,

۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است

, ۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است, ۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است,

مرتضی امیدی معاون فرهنگی و امور جوانان  ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد جمعیت استان مرکزی جوان است، گفت: ۵۱ درصد جوانان مذکر و ۴۹ درصد هم مؤنث هستند.

,

امیدی با انتقاد از عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد در جلسات امور جوانان بیان کرد: از ابتدای امسال دو جلسه ستاد ساماندهی جوانان برگزارشده است که در این جلسات ۳۷ درصد خود مدیران، ۳۳ درصد جانشین و ۳۰ درصد هم غیب داشته‌اند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه