اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه استان قم:

هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اسفندماه برگزار می‌شود

هشتمین دوره انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اسفندماه برگزار می‌شود
مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: 13 اسفند سال جاری مصادف با 15 جمادی‌الثانی هشتمین دوره انتخابات مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا،  حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم در نشست خبری که امروز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن برگزاری هشتمین دوره انتخابات مجمع طلاب و فضلای قم ابراز داشت: نخستین جلسه ستاد هشتمین دوره انتخابات این مجمع در چهاردهم آذرماه سال جاری تشکیل شد و طی آن برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انتخابات به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: در دور هفتم انتخابات مجمع طلاب و فضلای قم در 135 حوزه انتخابی حدود 201 نفر از فضلای برجسته حوزه علمیه که بیش از 60 نفر آنان از اساتید سطوح عالی حوزه هستند انتخاب شدند و جمعی قوی تشکیل شد.

,

مدیر حوزه علمیه استان قم در ادامه بیان داشت: در دیداری که اعضای مجمع با مقام معظم رهبری داشتند رهبر پیرامون لزوم باقی ماندن حوزه در جایگاه خود در جامعه تأکید داشتند که این مجمع در این راستا اقدامات مهمی انجام داده‌است.

,

حجت‌الاسلام فرخ‌فال با بیان اینکه مجمع نمایندگان طلاب و فضلا طی هفت دوره گذشته کارهای بزرگی را نجام داده است اضافه داشت: کمیسیون‌های این مجمع در راستای تنظیم و تدوین و به انجام رساندن نظام‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، خدماتی و ... نقش مهمی داشتند.

,

وی عنوان داشت: مهم‌ترین مأموریت کار هشتمین ستاد انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلا این بود که به محض اینکه معاونت جامعه و روحانیت که متولی این انتخابات است و در رأس آن آیت‌الله حسینتی بوشهری اس برنامه خود را در برنامه هیئت رئیسه مطرح کردند، با پیشنهاد ایشان و تصمیم هیئت رئیسه مسؤل این برنامه تعیین و ستاد تشکیل شد.

,

مدیر حوزه علمیه استان قم ادامه داد: یکی دیگر از کارهایی که ستاد باید انجام دهد این است که آمار طلاب  و فضلایی که برای شرکت در انتخابات واجد شرایط هستند مشخص شود.

,

حجت‌الاسلام فرخ‌فال ادامه داد: روند بررسی صلاحیت ثبت‌نام کنندگان برای کاندیداتوری برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات مجمع طلاب و فضلا نیز از دیگر کارهایی است که ستاد انتخابات انجام می‌دهد.

,

وی بیان داشت:  13 اسفند سال جاری مصادف با 15 جمادی‌الثانی انتخابات مجمع طلاب و فضلا برگزار می‌شود، مراحل بعدی انتخابات به اطلاع طلاب رسانده می‌شود.

,

مدیر حوزه علمیه استان قم تصریح کرد: بر اساس تعداد طلابی که از شهرستان‌های مختلف کشور در حوزه علمیه قم تحصیل می‌کنند تعداد نمایندگان مشخص می‌شود، با توجه به تعداد طلابی که واجد شرایط شرکت در انتخابات این مجمع هستند تعداد نمایندگان هر شهر تغییر می‌کند.

,

حجت‌الاسلام فرخ‌فال افزود: قم، تهران و مازندران هر سال معمولا بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در انتخابات داشته‌اند.

,

وی ادامه داد: وجود مرکز خدمات حوزه علمیه با شعاعی وسیع که قاطبه طلاب و فضلا از آن راضی هستند از طرح‌های نخستین دوره مجمع طلاب و فضلا بوده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه