اخبار داغ

قطعی مکرر برق، شهروندان یاسوجی را کلافه کرد

قطعی مکرر برق، شهروندان یاسوجی را کلافه کرد
مردم مناطق مختلف یاسوج از جمله ترمینال، راهنمایی، سالم آباد، معصوم آباد، محمود آباد، ارم ها و مجتمع ادارات در طی هفته های اخیر و در چندین نوبت شاهد قطعی برق به مدت چند ساعت بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ با نزدیک شدن فصل سرما و زمستان، کمبود و قطع برق همچنان یکی از مشکلات عمده شهروندان یاسوجی است. این روزها که در رسانه های استان خبرهایی از قطعی برق و نارضایتی شهروندان یاسوجی منتشر می شود باز هم شاهد این قطعی ها هستیم و ظاهراً این معضل همچنان می خواهد به کار خود ادامه دهد و در سایه بی تدبیری به یکی از عوامل نارضایتی شهروندان تبدیل گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

این قطعی ها ضمن اخلال در کار عادی و روزانه مردم، موجب وارد آمدن خسارت و خرابی وسایل برقی مردم نیز شده است. مردم مناطق مختلف یاسوج از جمله ترمینال، راهنمایی، سالم آباد، معصوم آباد، محمود آباد، ارم ها و مجتمع ادارات در طی هفته های اخیر و در چندین نوبت شاهد قطعی برق به مدت چند ساعت بوده‌اند.

,

تعداد زیادی از مخاطبین این پایگاه اطلاع رسانی با تماس ضمن گلایه از این موضوع، خواستار پیگیری و ساماندهی هرچه سریعتر این موضوع شده اند.

,

یکی از شهروند خبرنگاران چهارفصل امروز با گلایه شدید از وضعیت قطعی مکرر برق در مرکز شهر گفت: امروز بدون اطلاعیه قبلی، برق محدوده مرکز شهر قطع شده است و بعد از گذشت 4 ساعت هنوز وصل نشده است.

,

وی افزود: به صورت گاه گاهی شاهد قطعی برق هستیم که این قطعی به وسایل الکترونیکی ما ازجمله کامپیوتر آسیب می رساند.

,

این شهروند یاسوجی در پایان بیان کرد: اگر قطعی در یک منطقه می خواهد انجام گیرد قطعاً باید اطلاعیه عمومی داده شود تا شهروندان خود را برای این موضوع آماده می کنند.

, .,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه