اخبار داغ

رئیس بهزیستی فراهان:

طرح توانمندسازی بانوان روستاهای فراهان با جدیت پیگیری می‌شود

طرح توانمندسازی بانوان روستاهای فراهان با جدیت پیگیری می‌شود
رئیس بهزیستی فراهان گفت: طرح توانمندسازی بانوان روستایی در دهستان فشک و روستاهای بخش خنجین شهرستان فراهان در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا محمدی، رئیس بهزیستی شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر؛ با اشاره به طرح توانمندسازی بانوان روستایی گفت: این طرح در دهستان فشک و روستاهای بخش خنجین شهرستان فراهان در حال اجرا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

وی با اشاره به روستاهایی که در روند اجرای طرح قرارگرفته‌اند، افزود: باتوجه به اینکه معمولاً مشارکت زنان در این روستاها از سایر روستاها بالاتر بوده و همچنین این روستاها جزو روستاهای بزرگ شهرستان هستند؛ لذا این روستاها با مشورت مسئولان شهرستانی انتخاب‌ شده‌اند.

,

محمدی اظهار کرد: توانمندسازی زنان و دختران روستایی از طریق ایجاد زمینه و افزایش مشارکت آنان در فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح روستا با ارائه آموزش و مهارت‌های لازم ازجمله اهداف اجرای طرح صورت می گیرد که این طرح توسط بهزیستی با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

,

رئیس بهزیستی فراهان بیان کرد: بهزیستی شهرستان فراهان در کنار سایر دستگاه ها متولی این طرح در راستای کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، ارتقای سطح دانش، مهارت و بینش زنان روستایی در زمینه‌های مختلف، ایجاد و تقویت روحیه خودباوری و نشاط، انگیزه و تعلق اجتماعی فعالیت می‌کند.

,

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت زندگی، فرزند پروری، آموزش خانواده و... توسط موسسه و مرکز خدمات زیرمجموعه بهزیستی از برنامه‌های این طرح است.

,

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم که با توجه به شرایط زنان روستایی که در فقدان امکانات آموزشی به سر می‌برند، بهزیستی وظایف محوله خود را به‌درستی انجام دهد و بتوانیم از این فرصت به نفع آن‌ها استفاده کنیم.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه