اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی سبزوار خبرداد؛

بهره برداری از 6 واحد مسکن معلولین با اعتبار بیش از 2میلیاد ریالی

بهره برداری از 6 واحد مسکن معلولین با اعتبار بیش از  2میلیاد ریالی
رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: شش واحد مسکن مددجویی ویژه معلولین بهزیستی با اعتبار 2 میلیاد و 800 میلیون ریال در سبزوار تحویل متقاضیان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار، مرضیه کسرائی ظهر امروز در مراسم تحویل این واحد های مسکونی با بیان اینکه 6واحد مسکونی با هزینه ای بالغ بر2میلیارد و 800میلیون ریال به بهره برداری رسیده است اظهارداشت: اعتبارساخت این واحد ها از طریق کمک های بلاعوض بهزیستی تسهیلات بنیاد مسکن و همچنین کمک های خیرین در حوزه ساخت مسکن تامین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

رئیس اداره بهزیستی سبزوار در این مراسم با بیان اینکه زمین این واحد ها توسط امام جمعه فقید شهرستان و برای ساخت مسکن مددجویی به این اداره واگذار شده است، تصریح کرد: این واحد ها با زیربنای 83متر مربع ساخته شده و پس از یک سال تحویل مددجویان بهزیستی می شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 54 واحد مسکن برای خانواده های معلولین دارای 2معلول و بیشتر در حال ساخت است ادامه داد: اولوسیت سازمان بهزیستی در خصوص تامین مسکن و اعطای وام بلاعوض 300میلیون ریالی برای خانواده هایی با دو معلول است.

,

 

,

کسرائی همچنین در این مراسم با اشاره به اینکه 140معلول ضایع نخاعی در سبزوار شناسایی شده است تاکید کرد: در راستای کمک به این بخش از افراد جامعه مرکز توانبخشی معلولان ضایع نخائی و همچنین مرکز نگهداری معلولان پسر بالای 14 سال در سبزوار به بهره برداری رسید.

,

 

,

رئیس اداره بهزیستی سبزوار با اشاره به اینکه فراهم کردن شرایط برای ایجاد ارتباط آسان با اجتماع یکی از اولویت های سازمان قرارگرفته است ادامه داد: براساس توافق نامه ها با شهرداری 30درصد از معابر شهری سبزوار برای استفاده معلولیم مناسب سازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه