اخبار داغ

عضو هیات رئیسه مجلس:

باید با اتحاد بین المجالس حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم/ «حرکات انقلابی» کشور و جامعه را بیمه می کند

باید با اتحاد بین المجالس حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم/ «حرکات انقلابی» کشور و جامعه را بیمه می کند
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید با اتحاد بین المجالش و هوشمندی کامل حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاسرو؛ اکبر رنجبرزاده، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت: اگر دولت به یک رسانه توجه بکند و به مابقی رسانه بی توجه باشد بدین معناست که خودش باور دارد که تمامی کارهایش مورد تائید جامعه نیست و می خواهد از یک طریق تبلیغ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پاسرو,

وی افزود: دولت نباید تلیغ کند بلکه باید کاری کند که تمامی رسانه ها خود ملزم به تبلیغ شوند اینکه تنها یک جریان را تقویت کند این نشانه ضعف دولت است.

,

رنجبرزاده تأکید کرد: ان شاالله به نقطه ای برسیم که دولت با رسانه های همسو با خودش و دیگر رسانه هایی که دیده نمی شوند به یک چشم نگاه کند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: روز شانزدهم آذر اتفاقی افتاده که مبارزه با جریان استکباری بوده است و در این جریان سه تن شهیده شده اند، هر فرد در دانشگاه می تواند در راستای تثبیت هویت ایرانی اسلامی و رفع ظلم و ستم تحرکاتی انجام بدهد.

,

حرکات انقلابی کشور و جامعه را بیمه می کند

, حرکات انقلابی کشور و جامعه را بیمه می کند,

وی تأکید کرد: در انقلابی گری هر فردی هویت مشخصی دارد، حرکات انقلابی کشور و جامعه را بیمه می کند و هر چه تعداد انقلابیون افزایش یابد به همان میزان توسعه کشور بیشتر شده و به سمت عدالت حرکت می کنیم و در راستای مقابله با فساد حضور پیدا می کنیم.

,

رنجبرزاده تصریح کرد: وظیفه هر مسلمان مومن و انقلابی این است که همواره بیدار و هوشیار باشد.

,

تخصیص بودجه استانی بر اساس پروژه های نیمه کاره و شاخصه های فقر است

, تخصیص بودجه استانی بر اساس پروژه های نیمه کاره و شاخصه های فقر است,

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخش بعدی سخنانش به شرایط تخصیص بودجه به استان ها اشاره و ابراز کرد: حدود 6هزار پروژه ملی و 65 هزار پروژه استانی نیمه کاره وجود دارند که بخشی از بودجه ها را در اولویت بندی به خود اختصاص داده و بخشی از اعتبارات در کنار به ثمر رسیدن این بودجه هاست، این بستگی به تعاریف پروژه ها در استان ها دارد بحث دیگر تخصیص بودجه به لحاظ محرومیت و شاخصه های فقر است که بر بودجه های استانی تاثیر می گذارد.

,

مجلس باید در رابطه با قدس شریف آتش افروزی دشمن را خاموش کند

, مجلس باید در رابطه با قدس شریف آتش افروزی دشمن را خاموش کند,

بخش دیگر سخنان وی به اقدامات اخیر ترامپ در خصوص قدس شریف اختصاص داشت و افزود: در بحث ترامپ و موضع گیری مسلمانان ما باید نقشه هایی که منجر به افزایش آتش افروزی در منطقه می شود شناسایی کنیم، مجلس باید هوشمندانه با مجلس دیگر کشورها تشکیل جلسه بدهد و نقشه های دشمن را نقش بر آب بکنیم و بر هیزم آنها نیافزاییم و تلاش کنیم آتشی که دشمن افروخته خاموش کنیم.

,

باید با اتحاد بین المجالس حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم

, باید با اتحاد بین المجالس حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم,

وی متذکر شد: باید با تقویت بنیه نظامی و اتحاد بین المجالس حلقه محاصره صهیونیست ها را تنگ تر کنیم، ما در جهت بیداری مسلمانان موفق بوده ایم و در همین راستا حاکمان سرسپرده کشورهای منطقه یکی پس از دیگری در حال شکست هستند.

,

رنجبر زاده در پایان تصریح کرد: آمریکا دانست از حاکمان سرسپرده منطقه آبی گرم نمی شود و خودش پای کار آمد تا درون مسلمان نماها اختلاف بیاندازد و جنگ دیگری برپا کند و اسرائیل به حاشیه امن رانده شود، ما باید این آتش را با هوشمندی خاموش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه