اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:

نصب غیراستاندارد بخاری در مدرسه قدس زنجان سبب مسمومیت دانش‌آموزان شد/ نیازهای فیزیکی آموزش و پرورش هرسال به نوسازی مدارس اعلام می‌شود

نصب غیراستاندارد بخاری در مدرسه قدس زنجان سبب مسمومیت دانش‌آموزان شد/ نیازهای فیزیکی آموزش و پرورش هرسال به نوسازی مدارس اعلام می‌شود
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نصب غیراستاندارد بخاری در مدرسه قدس زنجان سبب مسمومیت دانش‌آموزان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; یعقوبعلی عبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه مسمومیت ۲۳ دانش‌آموز مدرسه قدس شهرک مهدیه اظهار کرد: مدرسه‌ای که حادثه در آن اتفاق افتاده بود در قالب خرید خدمات آموزشی به بخش خصوصی واگذار شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه موتورخانه این مدرسه دچار مشکل شده بود خاطرنشان کرد: بعد از اعلام مسئولان مدرسه موضوع به اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اطلاع داده شده بود تا نسبت به تعمیر و بازسازی موتورخانه اقدامات لازم شود  و این اداره نیز  بلافاصله تعمیرات را آغاز کرد.

,

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دیگها و لوله‌های این موتورخانه نیازمند تعویض بود، افزود: برای جلوگیری از تعطیل شدن مدرسه یک بخاری در مدرسه نصب شده بود که نصب آن استاندارد نبود که با نشت گاز منوکسید کربن دانش‌آموزان مسموم شده‌اند.

,

وی با اشاره به اقدام به موقع برای انتقال دانش‌آموزان به بیمارستانها افزود: در حال حاضر حال تمامی دانش‌آموزان مساعد بوده و از بیمارستان مرخص شدند و اکنون در مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

,

عبادی با بیان اینکه آموزش و پرورش نیازهای خود را در مورد فضای فیزیکی مدرسه تابستان هر سال به نوسازی مدارس اعلام می‌کند، عنوان کرد: با توجه به اینکه نیازها زیاد بوده و اعتبارات محدود است، اداره کل نوسازی نیز با توجه به اولویت‌ها به نیازها رسیدگی می‌کند.

,

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان بیان کرد: مدرسه قدس شهرک مهدیه به عنوان یکی از اولویت‌های تعمیراتی به اداره نوسازی و تجهیز مدارس پیشنهاد شد و اداره نوسازی با توجه به اعتباراتش و تشخیص مهندسان فنی به ترتیب اولویت تعمیرات را انجام می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه