اخبار داغ

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی:

اختصاص بیش از 1000 میلیارد ریال به مقاوم سازی مسکن‌های روستایی/ 300 هزار واحد روستایی نیازمند مقاوم سازی است

اختصاص بیش از 1000 میلیارد ریال به مقاوم سازی مسکن‌های روستایی/ 300 هزار واحد روستایی نیازمند مقاوم سازی است
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: در سال جاری یک هزار و 600 میلیارد ریال به مقاوم سازی منازل روستایی تخصیص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار، سیدرضا موسوی نیا امروز در مراسم تحویل مسکن مددجویی در سبزوار با بیان اینکه مقاوم سازی منازل روستایی با هدف جلوگیری از آسیب ها و خطرات احتمالی از جمله اقدامات این بنیاداست، اظهارداشت: برای سال جاری یک هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار به این حوزه اختصاص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

وی با اشاره به بازسازی 135 هزار واحد روستایی در استان خراسان رضوی، تاکید کرد: این تعداد واحد مسکونی طی دو مرحله و با استفاده از اعتبارات بنیاد مسکن نوسازی و مقاوم سازی شده است.

,

 

,

موسوی نیا در ادامه با بیان اینکه نوسازی و بازسازی منازل مسکونی روستایی همچنان به عنوان یک اولویت دردستور کار بنیاد قرار دارد، تاکید کرد: تا پایان سال جاری 15هزار و 700واحد دیگر از منازل مسکونی روستایی مورد بازسازی قرار خواهد گرفت.

,

 

,

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه در برخی از روستاها واحدهای مسکونی ای وجود دارد که صاحبان آنها موفق به اتمام کار نشده اند، عنوان کرد: برای تکمیل این واحدها نیز تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد در نظر گرفته شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه تاکنون 11هزار واحد مسکونی روستایی اقدامات اولیه دریافت تسهیلات را انجام داده و به بانک های عامل معرفی شده اند، ادامه داد: تاکنون هشت هزار متقاضی موفق به کسب تسهیلات از بانک ها شده اند.

,

 

,

موسوی نیا به وجود 430 هزار مسکن روستایی در استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد 300 هزار واحد نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه