اخبار داغ

طرح زمستانی پلیس، دستگاه های امدادی و خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد+ تصاویر

طرح زمستانی پلیس، دستگاه های امدادی و خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد+ تصاویر
همزمان با سراسر کشور مانور زمستانی دستگاه های خدمات رسان قبل ظهر امروز در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، مانور زمستانی دستگاه های خدمات رسان ظهر امروز در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مانور که از مقابل پلیس راه یاسوج - اصفهان آغاز شد دستگاه های اجرایی شامل راهداری، حمل و نقل و جاده ای، هلال احمر ، اورژانس 115، آتش نشانی، پلیس راه و راهور، خودروهای یدک کش، یگان ویژه و پلیس افتخاری حضور داشتند.

,

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این ایین گفت:این طرح همزمان با سراسر کشور با هدف تسهیل در تردد خودروهای ناوگان عمومی ، ارتقای سطح ایمنی و تردد خودروها در سطح جاده های موصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

,

سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش ضریب ایمنی و تردد خودروها باشیم و آمار سوانح و حوادث جاده ای نیز به پایین ترین سطح ممکن برسد.

,

وی بیان کرد.در جریان این طرح علاوه بر استفاده از ظرفیت کلی پلیس راه و راهور در صورت نیاز از نیروهای ستادی ، یگان ویژه و پلیس های افتخاری نیز استفاده خواهد شد.

,

مصطفایی ابراز داشت: 38 تیم گشت آشکار پلیس راه، تمام جاده های مواصلاتی استان را تحت پوشش قرار می دهند و 8 تیم گشت ثابت در مناطق سردسیری استان شامل بویراحمد و دنا بصورت 24 ساعته در راهدارخانه ها خدمات رسانی خواهند کرد.

,

 وی افزود: 5 تیم گشت غیر محسوس نیز وضعیت ترافیک جاده ای را پوشش می دهند.

,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت:هدف از شرکت نیروهای راهداری در این مانور زمستانی تعامل و همکاری جهت عملیات راهداری زمستانی و خدمات رسانی به مسافران و کسانی که قصد تردد از جاده های مواصلاتی برون شهری استان را دارند، است.

,

محمدحسین نصیری راد افزود: 200 نیروی راهداری با 150 دستگاه خودروی سبک و سنگین در 23 راهدارخانه ثابت و سیار در جاده های مواصلاتی استان برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران تا پایان فصل زمستان و بهار در آمادگی کامل هستند.

,

وی گفت: بازگشایی و ایمن سازی جاده ها، برف روبی، تلاش برای ارتقای سطح ایمنی جاده ها و ایجاد ارامش برای هموطنان از اهداف اجرای این طرح است. 

,

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمدنیز گفت: 41 پایگاه زمینی و هوایی اورژانس در این طرح حضور دارند که از این تعداد 2 پایگاه هوایی در یاسوج و گچساران مستقر هستند.

,

جلال پورانفرد افزود: یکدستگاه اتوبوس آمبولانس، یکدستگاه متورلانس و 350 نیروی ستادی و عملیاتی به عنوان کمک کننده اجرای این طرح فعالیت خواهند کرد.

,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه