اخبار داغ

رئیس شورای شهر میاندوآب:

اگر در مهلت قانونی حکم شهردار صادر نشود، مطابق قانون عمل می کنیم

اگر در مهلت قانونی حکم شهردار صادر نشود، مطابق قانون عمل می کنیم
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: اگر در مهلت قانونی یک ماهه، حکم شهردار منتخب از سوی استانداری صادر نشود، ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، فخرالدین آذریان، امروز در جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب با اشاره به موضوع صدور حکم شهرداری میاندوآب، اظهار کرد: پیگیر صدور حکم شهردار منتخب هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

رئیس شورای شهر میاندوآب افزود: اگر در مهلت قانونی یک ماهه، حکم شهردار منتخب از سوی استانداری صادر نشود، ما به وظیفه قانونی خود عمل می کنیم.

,

وی گفت: اکنون زمان برنامه ریزی و ارائه بودجه برای سال آینده است و نبود شهرداری سبب بروز مشکلات و تضعیف بنیان شهرداری می شود.

,

در ادامه این جلسه که با حضور سرپرست شهرداری و مسئول سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری برگزار شد، در مورد کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری بحث و تبادل نظر شد که در پایان با موافقت اعضا مبالغ کرایه های قبلی افزایش یافت که بعد از تایید هیئت تطبیق، برای اجرایی شدن به تاکسیداران و اتوبوسرانان ابلاغ می شود.

,

گفتنی است۲۱ آبان ماه امسال “رسول ملکی” عضو شورای شهر میاندوآب به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد تا میاندوآب، شهردار خود را پس از یک سال بشناسد.

,

مدت سرپرستی “وحید اصغری پور” سرپرست فعلی نیز در آذر ماه به پایان رسید و مراحل اداری و قانونی صدور حکم شهردار منتخب نیز به پایان نرسید اما از آنجایی که طبق قانون، شهرداری نباید حتی یک روز هم بدون سرپرست باشد، بنابراین به گفته رئیس شورای شهر میاندوآب، سرپرستی “وحید اصغری پور” در شهرداری میاندوآب تمدید شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه